Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:21:44 GMT

برنامه‌ریزی بسیج اصناف برای حمایت از تولید داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۸۵۹۱

برنامه‌ریزی بسیج اصناف برای حمایت از تولید داخلی

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز حصاری ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان انقلاب استان البرز در سالن شهدای اتاق اصناف برگزار شد، در خصوص نزدیکی به روز ۲۲ بهمن ماه گفت: عظمت انقلاب بیش از اینهاست و امیدواریم شما که در سنگر انقلاب حضور دارید، ادامه‌دهنده راه انقلاب و شهدا باشیم.

وی با اشاره به شعار سال ۹۹ در خصوص جهش تولید بیان کرد: در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نام‌گذاری شده است، اتاق اصناف با همکاری بسیج اصناف و اتحادیه‌های زیر پوشش برای حمایت از تولید داخل و جلوگیری از عرضه کالاهای فاقد کیفیت و قاچاق کالا طرح جامعی را برنامه‌ریزی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی بیش از ۱۸ هزار واحد صنفی فاقد پروانه در البرز

رئیس اتاق اصناف البرز در خصوص شناسایی بیش از ۱۸ هزار واحد صنفی فاقد پروانه تصریح کرد: توانستیم با شناسایی این واحدهای صنفی، با گذر از مراحل اداری و کسب مجوز، به تولید محصولات داخلی کمک کنیم.

این مسئول با اشاره به اجرایی شدن این طرح طی شش ماه گذشته تصریح کرد: حدود ۸ هزار واحد صنفی بعد از شناسایی در اجرایی کردن این طرح دارای پروانه و قانونمند شدند.

رئیس اتاق اصناف البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین و از راه دور به علت وجود محدودیت‌های کرونایی، در راستای جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق خبر داد.

وی ضمن اعلام خبر کسب رتبه نخست کشوری اتاق اصناف البرز در مقابله با ویروس کرونا افزود: در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اتاق اصناف مرکز البرز مقام اول را در کشور به دلیل تعداد بازرسی‌های انجام شده و رعایت پروتکل‌ها و هماهنگی با قرارگاه مبارزه با کرونا داشته است.

حصاری ضمن تقدیر از هماهنگی‌های انجام شده با سپاه ناحیه امام حسین (ع) در خصوص اجرای طرح محله محور خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج اصناف و سپاه امام حسین (ع) شهر کرج به ۵۲ قسمت تقسیم شد که گروه‌های چهاره‌نفره مسئول رصد بازار، کنترل، توزیع کالاهای اساسی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان بودند.

وی در پایان تأکید کرد: امسال راهپیمایی با توجه به ویروس کرونا به شکل خودرویی برگزار می‌شود و از همه صنوف انقلابی تقاضا داریم در این مراسم با نهایت اقتدار و قدرت شرکت کنند تا اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشند.

گفتنی است، در اتاق اصناف البرز یک هزار و ۲۰۰ تعاونی در بحث مسکن، خدمات، پشتیبانی و دانش‌بنیان فعال هستند و تاکنون در کمیسیون و کارگروه‌های استانی حضور داشته‌اند.

کد خبر 5142322

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج اتاق اصناف البرز دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها گرگان انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا شیراز شهرستان کرج ایلام اتاق اصناف البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: مشارکت های مردمی نیز در راستای ایفای نقش مردم در اجرای عدالت بوده و قطعا می تواند نقش مهمی و اثرگذاری در امنیت و پایداری صلح و سازش در جامعه داشته باشد.

او احیای فرهنگ صلح و سازش در همه بخش ها را از اهداف قوه قضاییه دانست و افزود: به منظور تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اینکه اصناف از مهمترین عناصر اقتصادی کشور هستند و حجم بالای قشر مرتبط با اتاق اصناف وجود دارد، بزودی 5 شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز، که سبب کاهش حجم پرونده ها در دادگاه خواهد شد، تشکیل و راه اندازی می شوند.

این مقام قضایی بیان داشت: شعبه تخصصی اتاق اصناف در رفع اختلاف و مسایل بین واحدهای صنفی، مشتریان و اتحادیه‌ها نیز ایفای نقش می‌کند و سعی بر حل مسائل براساس ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان اظهار داشت: شعب تخصصی به مشکلات و مسائل اصناف رسیدگی خواهند کرد تا علاوه بر اینکه در بهبود روند اجرایی برنامه ها و حل اختلافات اثرگذار باشند موجب افزایش رضایت قشرهای مختلف مردمی نیز می شوند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی ادامه داد: به جهت ایجاد راهکارهای کاربردی و تسریع در رسیدگی به پرونده های این اتاق، شورای سیاست گذاری مرتبط با شعب شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه اندازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود