Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار و ۴۱۱ بسته حمایتی در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی دوشنبه (۲۰ بهمن) در مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالروز عملیات بزرگ و غرور آفرین والفجر ۸، گفت: از فرمان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان المعظم تا الان سه مرحله کمک های مومنانه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در مرحله اول در استان حدود 39 هزار و 200 خانوار از کسانی که در اثر ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شده بودند و در مرحله دوم حدود 62 هزار خانوار شناسایی شدند و مرحله دوم نسبت به مرحله اول کامل تر شد و همچنین قرارگاه های امام حسن مجتبی(ع) را در سراسر استان فعال کردیم.

 

 

 

وی با بیان اینکه از هفته بسیج تا الان حوزه کمک های مومنانه تغییر کرد، افزود: با توجه به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا اولویت ما در مناطقی که دچار آسیب جدی شدند و در وضعیت قرمز هستند، قرار گرفت؛ یعنی همان محله محور و خانه محور اولویت ما شد و یکی از دلایلی که الان وضعیت بهتر هست، این بحث های حمایتی است که انجام شده است‌.

 

 

سردار معروفی اظهار کرد: تا الان{سه مرحله کمک مومنانه} بیش از ۹۰۳ میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان فقط کمک مومنانه انجام دادیم و این جدای از کمک مومنانه ای است که امروز توزیع می شود؛ این کمک ها شامل کارت هدیه، بسته معیشتی، اطعام تغذیه ای، جهیزیه، لوازم التحریر، کیف و کفش، آرد، گوشت گرم، فرش، تبلت، لوازم خانه منهای جهیزیه کامل، آزادسازی زندانی و ... است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج کمک مومنانه یک مرحله معیشتی با اولویت مناطق قرمز طرح شهید سلیمانی در راستای قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا و مرحله دوم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مرحله سوم ازدواج آسان و مرحله چهارم اشتغال خرد در دستور کار قرار گرفت.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امروز به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بحث کمک معیشتی بسیج سازندگی 10 هزار بسته معیشتی پیش بینی کرده و ارزش هر بسته 350 هزار تومان و در مجموع بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

 

 

 

وی افزود: کار زیبایی که در استان انجام شده این است که رده های قشری ما که 22 قشر داریم درگیر کمک مومنانه شدند و حدود 2 هزار و 411 بسته حمایتی در اقشار شامل دستگاه اکسیژن ساز، تبلت، گوشی، پوشاک، کفش، لباس و چادر، کیف و لوازم التحریر که در مجموع 825 میلیون و 600 هزار تومان هزینه شده است.

 

سردار معروفی ادامه داد: امروز در دهه مبارک فجر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک و بسته معیشتی و 825 میلیون و 600 هزار تومان رده های قشری بسته های حمایتی دارند و در مجموع 4 میلیارد و 325 میلیون و 600 هزار تومان هزینه شده است و در بین خانواده های نیازمندی که شناسایی شدند، توزیع می شود.

 

 

 

وی اظهار کرد: مرحله بعدی کمک مومنانه ما در روز پاسدار و ولادت امام حسین(ع) خواهد بود و بعد از سال هم کمک مومنانه برای مردم ادامه خواهد داشت و تا زمانی که کشور از ویروس کرونا نجات پیدا نکند کنار مردم هستیم و اگر ویروس کرونا هم از بین برود و وضعیت سفید شود، ما دشمن فقر هستیم همانطور که ما دشمن آمریکا هستیم به همان اندازه و بیشتر از آن دشمن فقر هستیم؛ یعنی ما در کنار مردم قرار می گیریم و در حد توان به مردم کمک می کنیم.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: از مسئولین خواهش داریم با نگاه جهادی و انقلابی و همچنین از خیرین استدعا داریم به کمک بیایند و این انفاق بزرگ را در چهارچوب اولویت بندی شده، بتوانیم به مردم در استان کرمان کمک های خود را ادامه دهیم.

 

 

وی افزود: کمک های معیشتی عمدتاً برنج، مرغ، گوشت قرمز، حبوبات، روغن، رب گوجه و .. است و در جهیزیه بین 14 تا 17 قلم کالا داریم و همه این کالاها ایرانی است الان می خواهیم در جهیزیه مشارکت داشته باشیم به صورتی که یک سوم خانواده، یک سوم شهرستان و یک سوم هم ما کمک کنیم و قطعاً سال آینده این حرکت را انجام خواهیم داد.

 

 

سردار معروفی ادامه داد: در حوزه دانش آموزی با توجه به شبکه شاد واینکه خیلی از دانش آموزان در بحث تبلت و گوشی مشکل دارند؛ بعد از کمک معیشتی به سمت کمک لوازم التحریر و کیف و کفش و لباس و یا کارت هدیه رفتیم اما غالب کار  ما کمک معیشتی بود.

 

 

وی گفت: این فرمان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان یک حکمت الهی بود و ادر استان 311 هزار مورد کمک معیشتی کرده و 62 هزار خانواده را شناسایی کردیم و این کمک خوبی است و این کمک هایی که انجام دادیم و می دهیم و ادامه خواهد داشت با دید تکریم مردم است.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بسته های کمک معیشتی حسینیه ثارالله فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان کمک مومنانه هزار تومان کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون