Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجیب الله تاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: سخنران روز ۲۲ بهمن گرگان فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی است که در پایان این سخنرانی، رژه خودرویی خانوادگی آغاز می شود.

وی بیان کرد: مسیر اجرای رژه خودرویی خانوادگی گرگان از مقابل فرماندهی انتظامی گرگان آغاز و با حرکت به سمت میدان مازندران - خیابان امام خمینی (ره) - میدان شهرداری - خیابان شهید بهشتی و میدان کریمی پایان می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاری در خصوص مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در سایر شهرستان‌های استان نیز گفت: این برنامه با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در شهرستان ها با هماهنگی ستاد کرونا پیگیری و اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر سال جاری گفت: علاقمندان برای شرکت در راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن می توانند به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

استان گلستان یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون در ۱۴ شهرستان دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان گلستان راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان ویروس کرونا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگان گلستان راهپیمایی ۲۲ بهمن اخبار کنکور ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد. 

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد. 

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد. 

رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌گردد. 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

شرایط فروش:

منبع: جماران

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان