Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز با حضور فرماندهان نیروی زمینی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بالگرد‌های آتش‌نشان و سوخت‌رسان به یگان پروازی چهارم هوانیروز ارتش الحاق شد. خبرگزاری میزان - امروز با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری و  امیر سرتیپ یوسف قربانی فرماندهان نیروی زمینی و  هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بالگرد‌های آتش‌نشان و سوخت‌رسان به یگان پروازی چهارم هوانیروز ارتش الحاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر این اساس، ۱۶ فروند از بالگرد‌های آماد و تجهیز شده با استارت و پرواز هم‌زمان به ناوگان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیوستند.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در این مراسم، گفت: برای دفاع از حریم ولایت، عِزت دین و آزادی سرزمین‌مان در ارتش ناگزیریم که قدرت تولید کنیم، این حرکت هوانیروز در تجهیز و آماده‌سازی بالگردها، حرکتی به سمت تولید قدرت کشور عزیزمان است.   وی با شمردن اقدامات مثبت و قدرت‌افزای رزمایش بزرگ اقتدار ۹۹ در جنوب شرق کشور، از زحمات خلبانان و فرماندهان شرکت کننده در این رزمایش عظیم تقدیر کرد.
همچنین در این مراسم به دانشجویان فارغ‌التحصیل خلبانی و نیز فارغ‌التحصیل مهندسی تعمیر و نگهداری نشان‌خلبانی و فنی اهدا شد، استاد خلبانان برترو اساتید فنی برتر هم مورد تقدیر قرار گرفتند، خانواده شهدای هوانیروز میهمان ویژه این مراسم بودند و توسط امیر حیدری از این عزیزان تجلیل شد و هدایایی اهدا شد. بیشتربخوانید: جنگنده «کوثر» در خط پرواز/ تولید انبوه جنگنده کوثر در نیروی هوایی ارتش

انتهای پیام/

برچسب ها: حیدری قربانی ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حیدری قربانی ارتش هوانیروز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، امروز شنبه پنج بالگرد برای تخلیه نظامیان مجروح از غزه در آنجا به زمین نشستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، امروز شنبه نیز ارتش اسرائیل در نوار غزه تلفات داده و مجبور شد با استفاده از 5 بالگرد نظامیان زمی خود را به بیمارستان منتقل کند.

این رسانه‌ها که اطلاعات خود را به نقل از بیانیه ارتش اسرائیل منتشر کردند، جزئیات بیشتری از نحوه و محل اصابت این نظامیان ارائه نکردند.

گفتنی است با وجودگذشت 211 روز از جنگ وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، مقاومت ملت فلسطین در مقابل این تهاجم همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی بایکوت رسانه ای ساختی علیه انتشار آمار واقعی تلفات خود در نوار غزه ایجاد کرده است.

هلاکت 2 نظامی اسرائیلی در مرکز نوار غزههلاکت و زخمی شدن 14 نظامی اسرائیلی در محور نتساریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز