Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:10:49 GMT

ستاره بازی و بدون همه چیز در سه سینمای استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۸۹۸۲

ستاره بازی و بدون همه چیز در سه سینمای استان سمنان

ایسنا/سمنان در ششمین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر عصر دوشنبه فیلم های "ستاره بازی" و "بدون همه چیز" در سینماهای سمنان و شاهرود اکران می شود.

فیلم ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمرادی ساعت 15 در سینما یادمان سمنان و فرهنگ شاهرود و ساعت 18:15 در سینما هلال شاهرود و نیز فیلم "بدون همه چیز" به کارگردانی محسن قرایی در ساعت 15 در سینما هلال شاهرود و ساعت 18:15 در سینماهای یادمان سمنان و فرهنگ شاهرود به روی پرده می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم بدون همه چیز به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته شده و در آن پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی‌فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، بابک کریمی و فرید سجادی‌حسینی به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم سومین ساخته سینمایی محسن قرایی قرار بود در سکوت کامل خبری در شهر گرمسار جلوی دوربین برود. پروژه استارت خورد، اما در همان روزهای نخست، جواد نوروزبیگی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که شهاب حسینی پس از چند روز که در این فیلم جلوی دوربین رفت، گریمش را بر هم زد و حاضر به همکاری نشد. همین خبر کافی بود تا موج رسانه‌ای گسترده‌ای برای فیلم رقم بخورد. پیش از حسینی نیز علی مصفا به دلیل شیوع کرونا و تاخیر در زمان فیلمبرداری، از حضور در این فیلم انصراف داد. با این حال، بدون همه چیز یکی از قوی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تیم بازیگران جشنواره امسال را دارد که درکنار وسواس قرایی، نوید یک فیلم اجتماعی خوب را می‌دهد.

در فیلم ستاره بازی نیز که به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی علی سرتیپی ساخته شده است فرهاد اصلانی، مایکل مدسن، شبنم مقدمی، مارشال منش، ملیسا ذاکری، لیندا جویز، هاوارد رسنزتین و دان لیستربازی می کنند.

این فیلم قرار بود در جشنواره سال گذشته نمایش داده شود که به دلیل طولانی‌شدن مراحل فنی، به جشنواره امسال رسید. فیلم‌های علیمردانی همواره مورد علاقه جشنواره و مخاطب بوده‌اند. حال باید دید این فیلم که بازیگران ایرانی اندکی دارد و از حضور بازیگری، چون مایکل مدسن (بازیگر آثار تارانتینو) و بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» (مارشال منش) بهره‌مند است، آیا خواهد توانست اقبال ملودرام‌های قبلی کارگردان را تکرار کند یا خیر.

اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تا 22 بهمن در سه سینمای سمنان و شاهرود اکران می شود و تاکنون 10 فیلم بخش سودای سیمرغ این جشنواره در سینماهای یادمان سمنان و هلال و فرهنگ شاهرود اکران شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره فیلم فجر سمنان بدون همه چیز ستاره بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان تردد در این محور را با کمی مواجه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه امسال، بارش سنگین برف جاده شاهرود توسکستان را در ساعتی از امروز مسدود کرد، ولی باتلاش نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش از ظهر امروز اطلاع یافتیم که در جاده شاهرود -توسکستان به‌علت بارش سنگین برف چندین خودرو در مسیر مانده‌اند.

امیر عمیدی با اشاره به تماس مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با توجه به تماس تلفنی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برای امدادرسانی به مسافران، نیروهای راهداری شاهرود به محل اعزام شدند.

 وی بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری سهامی، مسیر پاکسازی شده و در حال حاضر محور برای تردد باز است است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به شدت بارندگی‌ها در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان تصریح کرد: بارش برف در برخی از مناطق مانند ارتفاعات چالچالیان به حدود 20 سانتی متر می‌رسد.

عمیدی تصریح کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها رانندگانی که از این جاده عبور می‌کنند، حتماً زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی