Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر، آئین افتتاح پروژه‌های آموزشی با حضور فرماندار ری و سایر مسؤولان در شهرستان ری افتتاح شد.

۳۲ کلاس به ظرفیت آموزشی شهرستان ری اضافه شد

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان ری به بهره‌برداری رسیده و یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها مربوط به افزایش سرانه‌های آموزشی است که بر این اساس در سطح شهرستان ری از ابتدای دهه فجر چندین پروژه آموزشی کلنگ زنی شد و امروز نیز ۳ مدرسه خیرساز به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ساخت ۳ مدرسه با همکاری سازمان نوسازی مدارس شهرستان‌های استان تهران، خیران و شهرداری قیامدشت به ظرفیت ۳۲ کلاس در ۳ بخش شهرستان ری به همت دستگاه‌های شهرستانی و خیران انجام شد.

توکلی با تأکید بر لزوم افزایش سرانه‌های آموزشی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی ۱۷ مدرسه در سطح بخش‌ها، روستاها و شهرهای شهرستان ری انجام می‌شود.

وی با اشاره به سند توسعه شهرستان ابراز کرد: قطعا یکی از برنامه‌های ما در سند توسعه، افزایش سرانه آموزشی است که خیران، سازمان نوسازی و نهادهای عمومی غیردولتی برای ایجاد فضای آموزشی مناسب تلاش می‌کنند.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه در شهرستان ری با افزایش جمعیت مواجه هستیم و ساخت فضای آموزشی اولویت دارد، ادامه داد: تخصیص زمین از طرف شهرداری‌ها و خیران انجام گرفته و در حال حاضر در بخش‌های تابعه هیچ‌گونه کمبود زمین در حوزه آموزشی نداریم.

توکلی با بیان اینکه بیش از ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این مدارس از سوی شهرداری، خیران و نوسازی هزینه شده است، تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا علاوه بر ارتقای زیرساخت آموزشی فضاهای آموزشی را نیز به روز کنیم.

افتتاح سه مدرسه در بخش‌های کهریزک، مرکزی و خاوران 

مدرسه خیرساز احمدی و پرتوی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با زیربنای کل ۴۹۲ مترمربع داری ۸ باب کلاس و اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال در بخش کهریزک به بهره‌برداری رسید.

مدرسه خیرساز ایمان به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع و با زیربنای کل ۱۳۱۷ مترمربع داری ۱۲ باب کلاس و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی به بهره‌برداری رسید.

مدرسه امام رضا(ع) به مساحت ۲۶۰۰مترمربع با زیربنای ۱۷۰۰ مترمربع دارای ۱۲ باب کلاس و اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال که توسط شهرداری و شورای اسلامی قیامدشت در مدت ۱۲ماه احداث شده است، در بخش خاوران به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری