Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-01@01:44:03 GMT

هزینه عمل جراحى چاقى را چه کسى تعیین مى‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۹۰۷۶

هزینه عمل‌ های جراحی چاقی به خیلی از فاکتورها از جمله شاخص توده بدنی، نوع عمل، نوع وسایل مصرفی، نوع بیمه پایه و بیمه تکمیلی، نوع بیمارستان و... بستگی دارد.

«آقای دکتر ببخشید هزینه عمل جراحی..... چقدر می‌شه؟» این پرسشی تکراری است که در فضای مجازی از بنده می‌پرسند و در جای خالی می‌توانید نام اعمال جراحی مختلف را بنویسید! و جواب من هم این است که خانم یا آقای محترم! کفش که نمی‌خرید که قیمت می‌پرسید! چطور می‌شود از راه دور و برای همه بیماران یک نسخه پیچید و یک بسته قیمتی ارائه کرد؟! آیا قیمت سلامتی یک بیمار مقطوع است؟

هزینه عمل‌ های جراحی چاقی به خیلی از فاکتورها از جمله شاخص توده بدنی، نوع عمل، نوع وسایل مصرفی، نوع بیمه پایه و بیمه تکمیلی، نوع بیمارستان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بستگی دارد.

در کشور ما و در حال حاضر بیمه اعمال جراحی چاقی را فقط برای افراد با شاخص توده بدنی بالای ۴۰ تا حدی پوشش می‌دهد ‌و بقیه بیماران چاق باید هزینه آزاد پرداخت کنند.

به نظر می‌رسد در دنیای امروز، تبلیغات و بازاریابی از رموز اصلی موفقیت در هر کاری است؛ البته صرف‌نظر از توانایی علمی و عملی آن فرد در آن حرفه! آیا واقعا خدمات پزشکی نیاز به تبلیغ دارد؟ در دنیای پرازدحام امروزی، بیماران به‌راحتی و به روش سنتی قادر به انتخاب بهترین روش‌های تشخیصی و درمانی نیستند.

از طرفی از آنجا که بر فضای مجازی نظارتی وجود ندارد، بیماران به‌ناچار به سمت فردی هدایت می‌شوند که با هزینه و تبلیغات بیشتر بیماران را میخکوب می‌کند اما آیا جذب بیماران ناآگاه بیشتر، تناسبی با کیفیت خدمات درمانی دارد؟ متاسفانه در دنیای پررقابت امروز، مخصوصا در کلانشهر‌ها به‌جای انتخاب خدمات درمانی بهتر، بیماران گرفتار کمپین‌های تبلیغاتی می‌شوند. پس آگاه باشید!

دکتر شهاب شهابی - فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی / روزنامه جام جم

برچسب ها: عمل جراحی ، جراحی ، چاقی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MY9

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: عمل جراحی جراحی چاقی هزینه عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی

احتراما به استحضار می رساند سرکار خانم منفرد ۳۶ ساله بی سرپرست دارای دو فرزند و مستأجر به حضورتان معرفی می گردد.

خانم منفرد ازچند وقت پیش متوجه شده در سینه راستش یک غده بیرون زده و به خیال غده چربی پیگیر نشده و با بزرگتر شدن غده سونوگرافی داده و مشکوک به سرطان شدند که با ماموگرافی و نمونه برداری تشخیص سرطان دادند و چون پیشرفت کرده بود عمل کردند و توده را برداشتند و درحال حاضر مجددا غده بیرون زده که باید نصف سینه را بردارد و باید بعد از عمل یازده جلسه شيمي درمانی شود و بعداز آن ۳۰ جلسه پرتودرمانی انجام پذیرد

این مادر بدلیل زایمان نارس فرزندش هم هزینه های زیادی داشته که با فروش فرش و یخچال خونه مقداری از بدهی های خود را داده است و الانم شناسنامه و کارت ملی خودش و فرزندانش بخاطر بدهی در چند جا امانت گذاشته است

از آنجا که این مادر هزینه های درمانش بسیار بالاست و برای فرزندش هم شیر خشک باید تهیه کند از شما مردم عزیز ونوعدوست تقاضا داریم مثل همیشه یاری رسان این خانواده باشید که همانا خداوند متعال یاری گر شما باشد

قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید

شماره کارت خیریه

6104 3377 3357 3958

شماره حساب خیریه

204 218 7340

شماره شبای خیریه

IR930120000000002042187340

برای کمک آنلاین کلیک کنید

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • داروی کاهش وزن به تسکین علائم آپنه خواب کمک می کند
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟