Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اولین دوره رقابت های دوومیدانی جزیره کیش به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور 70 ورزشکار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزد کیش، این رقابتها در ماده های 100متر زیر 18 سال،100متر آزاد دختران؛100متر 12سال و زیر 16سال و رده آزاد پسران و 400متر آزاد آقایان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ماده 100متر دختران. گل پونه محمدزاده ،فاطمه السادات کلانتریان و پرنیا نبوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در ماده 100متر آزاد دختران راویس شهابی اول شد و شقایق عرب نژاد و زهرا اسماعیلیبرسکوی دوم و سوم استادند.
درماده 400مترآقایان نیز امیر ضیایی به رتبه نخست دست یافت و حسین دیلمی و متین احمدی به ترتیب مقام هایدوم و سوم را کسب کردند.
مسیح مرادی، مجتبی کفیلی و امیرحسین کاکاوند نیز به ترتیب نفرات اول تا سوم ماده 100 متر آزاد آقایان بودند.
در ماده 100 متر زیر 16 سال پسران عبدالله نفهان مقام اول ،عبدالله خواسته مقام دوم و محمدرضا پیرمرادی مقام سوم را کسب کردند
در 100 متر زیر 12 سال پسران هم سبحان فریدونی قهرمان شد، آریا اخوان نایب قهرمان و رهام رویینیا و اردلان بهرامی به طورمشترک درجایگاه سوم ایستادند.
در پایان مسابقات از سوی موسسه ی ورزش و تفریحات سالم کیش و حامیان مالی مسابقه به ورزشکاران برگزیده مدال، لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد