Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمتی از توزیع حدود ۲ هزار تبلت و گوشی موبایل توسط خیرین در بین دانش آموزان بی بضاعت استان خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به همه دانش آموزانی که مشکلات سخت افزاری دارند تبلت و گوشی موبایل اهدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « محمد رحمتی » در اختتامیه جشنواره محتوای الکترونیک " ذوالفقار" که همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر امروز(۲۰ بهمن) در سالن اجتماعات گردان حمزه سید الشهدا کومله برگزار شد، گفت: ملت مسلمان منطقه مدیون رشادت، بزرگ مردی و جانفشانی سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و حضور دانش آموزان به صورت مجازی در مدارس، افزود: تمام عشق معلمان به حضور دانش آموزان در مدرسه است و امروز به واسطه شیوع بیماری کرونا حال دل ما خوب نیست و لحظه شماری می کنیم هیاهوی دانش آموزان در حیاط مدرسه به زودی محقق شود تا موج شادی دانش آموزان برپا شود.

 


وی با بیان اینکه در طول مدت مواجه با بیماری کرونا توانستیم رضایت حداقلی را جلب کنیم، خاطرنشان کرد: اگر همه عوامل و امکانات دست به دست هم دهند باز هم در دوران کرونا تنها ۵۰ درصد موفقیت و مطلوبیت را به دنبال دارد و ۵۰ درصد مابقی جای بحث دارد و نمی توان بر بال امواج تمام مطالب را به دانش آموزان آموزش داد.

 

رحمتی با تاکید بر اینکه  اولیا و دانش آموزان موضوع آموزش در فضای مجازی را جدی گیرند، اذعان کرد: من بارها در جلسات تاکید می کنم که روسای ادارات با خانه های دانش آموزان تماس گیرند و حتی خود بنده به صورت تصادفی با برخی از اولیا، دانش آموزان و مدیران مدارس تماس گرفته و در جریان امور قرار می گیرم.

 


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تدریس های غیرحضوری و سختی های آن، تصریح کرد: مجاهدت دوستان در جبهه فرهنگ و آموزش کمتر از مجاهدت در حوزه بهداشت نیست و امروز کار معلم مجاهدت است.

 

رحمتی ادامه داد: همکار فرهنگی اگر در مدرسه و حین تدریس مبتلا به کرونا شد این‌معلم هم شهید خدمت است و البته این کار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حال پیگیری است.

 


وی با بیان اینکه در سطح استان گیلان حدود ۲ هزار تبلت و موبایل توسط خیرین تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد، اذعان کرد: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به همه دانش آموزانی که مشکلات سخت افزاری دارند تبلت و گوشی موبایل اهدا کنیم.


گفتنی است، اختتامیه جشنواره محتوای الکترونیک " ذوالفقار"  توسط ادارات آموزش و پرورش لنگرود، کومله و اطاقور و بسیج دانش آموزی انجام شد.

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید محتوای الکترونیکی ذوالفقار لنگرود تبلت و گوشی موبایل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود منطقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خاتمه نشست با مدیران آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان از سوی بهزیستی استان پیگیری می‌شود، تاکید کرد: توجه به آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش‌آموزی محور طرح است.

وی خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و افزود: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

به گزارش مهر، نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در واقع مجموعه‌ای نظام‌یافته از خدمات و برنامه‌ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی اجتماعی به‌منظور مراقبت از دانش‌آموزان در برابر رفتارهای پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرایم از طریق مداخله به‌موقع و مؤثر است.

کد خبر 6088400

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی