Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:48:23 GMT

پرفروش ترین تلویزیون های ۴۹ اینچ در سال ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۰۲۸۵

پرفروش ترین تلویزیون های ۴۹ اینچ در سال ۲۰۲۰

درسال های ۲۰۲۰ تلویزیون های زیادی از کمپانی های معروف در سایز ۴۹ اینچ وارد بازار شده اند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام سلام بابا، دو مدل تلویزیون بسیار پرفروش بودند و این نتیجه برگرفته از آمار هرساله فروشگاه اینترنتی سلام بابا می باشد و در ادامه به معرفی و توضیح این دو محصول می پردازیم.

۱- تلویزیون سونی ۴۹X۷۵۰۰H

تلویزیون سونی ۴۹X۷۵۰۰H با تولید در سال ۲۰۲۰ از امکانات زیادی برخوردار است و بهترین گزینه برای کسانی می‌باشد که می‌خواهند تلویزیونی با رنج قیمت مناسب بخرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قابلیت‌های نمایشگر این ال ای دی کیفیت تصویر ۴K، پنل IPS و نور پس زمینه Edge می‌باشد.

قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi، قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast نیز بدون شک شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. البته گذشته از این امکانات برتری دیگری که این LED دارد توان صدای ۲۰ وات، سیستم عامل هوشمند اندروید و قابلیت اتصال به بلوتوث می‌باشد.

استاندارد فرمت تصویر HDR و سرعت رفرش ۶۰ هرتز نیز این کمک را می‌کنند تا هنگام پخش برنامه‌ها تصاویر شفاف و زیبا به نظر برسند و هیچ نویزی شما را اذیت نکند.

موتور پردازشگر تصویر X۱ با ارتقاء کیفیت تصویر توسط ۴K X-Reality™ PRO نیز از دیگر ویژگی‌های مهم درباره کیفیت تصاویر هستند. علاوه بر این تلویزیون ۴k سونی دارای دستیار صوتی Google Assistant می‌باشد تا شما بدون هیچ تایپی از صدای خود برای اعمال دستورات بهره ببرید.

کمپانی سونی با تولید محصولات جدیدش یک بار دیگر دل طرفداران خود را شاد کرد. تلویزیون ۴۹ اینچ X۷۵۰۰H از کیفیت تصویر ۴K و پنل IPS بهره می‌برد. این کیفیت پیکسل‌هایی بیشتر از Full HD و HD دارد بنابراین خیال شما را از بابت شفافیت رنگ‌ها راحت می‌کند.

در واقع موتور پردازنده تصویر X۱ این نقش را به درستی انجام می‌دهد تا تصاویری طبیعی و زنده بر روی صفحه داشته باشید. علاوه براین پردازنده تصویر نه تنها طبیعی نشان دادن تصاویر را برعهده دارد بلکه با نشان دادن طیف گسترده‌تر رنگ‌ها شما را از دیدن تصاویر شگفت‌زده می‌کند.

البته برای پخش برنامه‌هایی که کیفیت پایینی دارند نیز نگران نباشید چون با قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر صحنه‌هایی با کیفیت ۴k در اختیار خواهید داشت. پشتیبانی از فرمت تصویری HDR نیز نقش بسزایی دارد تا رنگ‌ها با کیفیت فوق‌العاده و جذاب به اجرا در ‌آیند.

و اما سرعت رفرش تصویر ۶۰ هرتز نیز با شفاف نشان دادن صحنه‌ها از تار شدن تصاویر و ماتی آن‌ها جلوگیری ‌می‌کند و به عبارتی حرکات سریع را بدون هیچ نویزی پخش می‌کند. پنل IPS نیز برای محیط‌های روشن طراحی شده‌ و البته از زاویه دید مناسبی برخوردار می‌باشد.

این LED اسمارت از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و با قابلیت اتصال به اینترنت جذابیت خاصی برای تماشای برنامه‌ها دارد. با این سیستم عامل بیش از ۵۰۰۰ برنامه جذاب را دنبال کنید و از دقایق خود لذت ببرید. در کنار تمامی این کارایی‌ها می‌توانید با فروشگاه گوگل پلی نیز همراه شوید و هر چیزی که‌ می‌خواهید را دانلود کنید. 

جستجوی صوتی Google Assistant  نیز به این قسمت از فروشگاه مربوط می‌شود به این ترتیب که جستجوی خود را از طریق صدا اعمال کنید تا در زمان خود برای تایپ صرفه‌جویی نمایید. مختصر بگوییم با این اندروید تی‌وی جذابیت زندگی‌تان بیشتر می‌شود و تجربه‌های بیشتری کسب می‌کنید. 

۲- تلویزیون ال جی ۴۹UN۷۳۴۰

تلویزیون ال جی ۴۹UN۷۳۴۰ در جدول سری ۷ تلویزیون‌های بالارده این شرکت قرار گرفته شده که درست مانند ال ای دی های سال قبل خوش می‌درخشد. این تلویزیون در سایزهای مختلفی روانه بازار شده که ما در این مطلب به واکاوی مشخصات سایز ۴۹ اینچ پرداخته‌ایم. هماهنگی صدا و تصویر همراه با بخش هوشمند و از همه مهمتر طراحی زیبا این تلویزیون را به محصولی بی‌نظیر تبدیل کرده است.

کیفیت تصویر ۴K، پنل IPS، پردازنده چهار هسته‌ای تصویر، فرمت استاندارد HDR و سرعت رفرش تصویر ۶۰ هرتز همه و همه از مشخصاتی هستند که برای بخش تصویر این تلویزیون رده بالا تعریف شده‌اند. بخش صدا نیز با قدرت ۲۰ وات، فناوری صدای DTS Virtual:X و پاک سازی صدای Clear Voice III همراه شده است.

اما بخش اسمارت به عنوان اصلی‌ترین قسمت‌های این تلویزیون با مرورگر وب، سیستم عامل webOS و جستجوی صوتی به سراغ کاربران آمده است. از دیگر خصوصیات ال ای دی ال جی می توان به قابلیت ضبط، بلوتوث، گیرنده دیجیتال و DVB-S همراه با پردازنده چهار هسته‌ای تصویر اشاره کرد.

حال در اینجا پیشنهاد می‌کنیم که در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی با ما همراه شوید چرا که بدون شک این مدل تلویزیون راحت می‌تواند نظرتان را به سمت خود جلب کند.

به جرأت می‌توان گفت پردازنده از اصلی‌ترین مشخصات تصویری تلویزیون ال جیست که وجود آن برای افزایش کیفیت و کنتراست بالا ضروریست. پردازنده تصویر تلویزیون ال جی چهار هسته‌ای است که به تقویت تصاویر کمک زیادی می‌کند. به عبارتی این پردازنده نویز تصویر را حذف می‌کند و با قابلیت بالا بردن کنتراست تصاویر را بسیار باکیفیت نمایش می‌دهد.

به محض شنیدن سرگرمی و برنامه‌های سرگرم‌کننده در تلویزیون ذهنتان به سمت قابلیت هوشمند بودن آن می‌رود. با انتخاب تلویزیون ال جی UN۷۳۴۰ هم از رابط کاربری آن به نحو احسن بهره می‌برید و هم اینکه با پخش برنامه‌های متنوع پا به دنیای سرگرمی می‌گذارید.

این ال ای دی ۴۹ اینچ همراه با جدیدترین نسخه از سیستم عامل webOS به سراغ کاربران آمده تا با محیط جذابش هر چیزی را لذت‌بخش‌تر پخش کند. به عنوان مثال برنامه‌هایی مانند Netflix، YouTube و + Disneyتوسط تلویزیون ال جی در اختیار قرار می‌گیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرفروش ترین تلویزیون ها تلويزيون قابلیت اتصال تلویزیون ال جی کیفیت تصویر سیستم عامل برنامه ها ال ای دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفورمین پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲

محمدحسین متولی با بیان این مطلب اظهار کرد: پرفروش‌ترین دارو‌ها از لحاظ تعدادی در سال گذشته ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹میلیون عدد، ادالت کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد، فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده اند.

وی افزود: دارو‌هایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم فروش قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو پرمصرف‌ترین دارو‌های تامینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده اند.

متولی خاطرنشان کرد: دارو‌های ذکر شده ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • پرفروش‌ترین دارو چیست؟
  • «متفورمین» پرفروش‌ ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • «متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • متفورمین پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی