Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@14:06:09 GMT

جزیره کیش و رزرو تور لحظه آخری و هتل در کیش

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۰۳۰۲

جزیره کیش و رزرو تور لحظه آخری و هتل در کیش

جزیره منطقه آزاد کیش یکی از جزایر منطقه خلیج فارس و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و می توانید با رزرو تور کیش سفرهای گالیور از دیدن این جاذبه تفریحی کیش لذت ببرید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جزیره منطقه آزاد کیش یکی از جزایر منطقه خلیج فارس و متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. این جزیره که قبلاً با نام غیس شناخته می شد ، در جنوب ایران واقع شده و بخشی از استان هرمزگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزیره زیبای کیش یکی از قطب های گردشگری منطقه محسوب می شود. سالانه بسیاری از خانواده ها و گردشگران برای تعطیلات به یادماندنی به کیش سفر می کنند و از جشن ها و رویدادهای تفریحی که در این جزیره توریستی برگزار می شود لذت می برند. این جزیره مکان های تفریحی و تفریحی زیادی دارد و از جمله جاذبه های گردشگری تور کیش می توان به ساحل مرجان ، کشتی یونان ، پارک دلفین ، پارک آبی اوشن و ... اشاره کرد. همچنین وجود هتل های لوکس تفریحی در این جزیره رضایت گردشگران است. با مساحت تقریبی 91 کیلومتر مربع ، جزیره کیش دارای 25000 نفر ساکن "کیشوند" است.

نه این هاوایی نیست ، این جزیره بهشتی در خلیج فارس واقع شده است ، به طور خاص ، در ایران! دریای آبی ، سواحل خیره کننده ، درختان نخل و مراکز خرید تا انتها. جزیره کیش ، هرکسی که می خواهد از زمستان سرد در سرزمین اصلی فرار کند ، به هاوایی ایران می رودکیش مناظر بسیار خوبی برای بازدید ، دیدن  و استراحت دارد! از این رو تور لحظه آخری کیش همیشه مورد پسند مسافران داخلی بوده است. در ابتدا ، کیش یک مقصد ساحلی آفتابی است ، بنابراین هنگام تماشای خلیج فارس باورنکردنی آبی ، در سواحل شنی سفید شگفت انگیز زیر درختان نخل کمی استراحت کنید! علاوه بر این می توانید غواصی ، اسکی روی آب یا حتی بسته بندی را انجام دهید. تعداد زیادی از مراکز ورزشهای آبی تقریباً در هر ساحل و هتلهای کیش اصلی وجود دارد. همچنین کشتی یونانی یک مکان معروف تاریخی در این جزیره است ، کشتی در حال توقف است ، مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید. کیش مناظر تاریخی نیز برای دیدن دارد ، قدمت آن مانند شهر باستانی حریره 800 سال تخمین زده شده است. یکی دیگر از مکانهای دیدنی باستانی ، شهر زیرزمینی کاریز است: بیش از 2500 سال قدمت دارد و در حال حاضر به عمق 16 متری سطح زمین به یک شهر زیرزمینی تبدیل شده است!

کشتی یونان یک کشتی باری قدیمی است که در سال 1943 ساخته شده و 136 متر ابعاد دارد. این کشتی در سال 1966 در ساحل جزیره کیش به زمین نشست. این روزها کشتی یونان یکی از جاذبه های قابل توجه کیش و تور کیش است. به ویژه ، منظره غروب آن هنگام عصر گردشگران زیادی را به این منطقه می کشاند. علاوه بر این ، در ساحل کشتی یونان رستوران ، کافی شاپ و اجاره دوچرخه مختلف وجود دارد ، از جمله ایرانی و لبنانی.

شهر باستانی حریره با بیش از 800 سال قدمت و مساحت 120 هکتار ، یکی از میراث ملی ایران است و باید از جاذبه های کیش که باید از آنها بازدید کرد. این محوطه باستانی شامل یک خانه اشرافی ، یک قنات (قنات) ، یک حمام عمومی ، یک مسجد و یک کارگاه فروش خانه است. همچنین تماشای طلوع و غروب خورشید یکی از جاذبه های این مکان تاریخی است.

اسکله بزرگ تفریحی کیش ، به طول 437 متر و عرض 18 متر ، با سازه ای چوبی در سواحل خلیج فارس احداث شده است. یکی از جاذبه های محبوب کیش است. بر این اساس ، امکانات مختلفی مانند کلوپ بولینگ ، سینمای 4 بعدی ، کلوپ تفریحی دریایی ، کافه ها و رستوران ها در این اسکله وجود دارد. همچنین ، می توانید از مشاهده ، دریا ، غروب آفتاب ، لاک پشت ، دلفین ، پرندگان دریایی و حتی ماهیگیری در این سایت لذت ببرید. علاوه بر این ، در نزدیکی اسکله یک مسیر دوچرخه سواری وجود دارد ، جایی که می توانید دوچرخه اجاره کنید و از دوچرخه سواری در جزیره لذت ببرید. با رزرو تور کیش سفرهای گالیور از دیدن این جاذبه تفریحی کیش لذت ببرید.

بهترین رزرو هتل های کیش در ماه های گذشته

هتل بزرگ داریوش

هتل بزرگ داریوش در سال 1382 در زمینی به مساحت 126000 متر مربع و با همکاری مهندسان ایرانی به بهره برداری رسید. هتل بزرگ داریوش ساخته شده است تا شبیه تخت جمشید ، نمادی از تمدن باستان ایرانی (ایرانی) و امپراتوری پارس باشد. این هتل توسط کارآفرین ایرانی حسین ثابت که چندین جاذبه گردشگری و هتل در جزایر قناری را نیز مالک و مدیریت می کند ، طراحی و توسعه یافته است. هتل در سال 2003 تکمیل شد

هتل شایگان کیش با 100 اتاق ، سوئیت و آپارتمان در قلب کیش نزدیک به بسیاری از جاذبه های گردشگری معروف این شهر واقع شده است. امروزه مدیریت و کارکنان این هتل با طراحی زیبا و تزئین شده تمام تلاش خود را می کنند تا راحتی و آسایش را برای مهمانان خود فراهم کنند.

هتل دریایی ترنج کیش 5 * در شمال غربی جزیره (خلیج فارس ، ایران) واقع شده است. اگر به مکانی خوب ، آرام و آرام نیاز دارید ، بدون شک این مکان را انتخاب کنید. موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و خاص این هتل مناظر با زیبایی فوق العاده ای از جمله غروب و طلوع آفتاب ، نمای کامل دریا ، مرجان ، امواج ، ساحل ، فضای سبز و ... را ارائه می دهد.این هتل و هتل میراژ کیش جز بهترین هتلی کیش جهت رزرو می باشند.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کشتی یونان لذت ببرید خلیج فارس جزیره کیش واقع شده تور کیش کیش یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم

شهر سمیرم در استان اصفهان واقع شده است. این شهر به دلیل جاذبه‌های طبیعی و رودخانه خانه‌ها و چشمه‌های زیاد به شهر هزار چشمه مشهور است.

سد حنا یکی از جاذبه‌های طبیعی سمیرم است که بر روی رودخانه حنا ساخته شده است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از دریاچه سد حنا را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • لحظه انهدام کشتی میلیاردر اسرائیلی توسط حوثی‌ها
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • لحظه هدف قرار گرفتن کشتی (CYCLADES) که مقصدش اسرائیل بود توسط پهپاد انتحاری صماد 1 حوثی‌ها از دید اپتیک پهپاد (فیلم)
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم