Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حجت نیکی‌ملکی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به این‌که سه کشور عربی برای خرید واکسن "کوو ایران برکت" درخواست خود را ارائه کرده‌اند، اظهار داشت: علاوه بر دو کشوری که پیش از این برای خرید واکسن ایرانی کرونا درخواست داده بودند، امروز یک کشور عربی دیگر نیز خواستار خرید واکسن کووایران برکت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این درخواست‌ها به‌تازگی مطرح شده است اما سیاست ستاد اجرایی فرمان امام این است که تا زمانی که نیاز کشور به واکسن کرونا برطرف نشود، این واکسن را به سایر کشورها صادر نخواهد کرد.

نیکی‌ملکی با بیان این‌که تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا (کووایران برکت) از اسفند ماه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: خط اول تولید، ظرفیتی معادل حدود ۱.۵ میلیون دوز واکسن دارد؛ خط دوم تولید واکسن ایرانی کرونا ظرفیتی معادل ۱۲ تا ۱۵ میلیون دوز خواهد داشت که در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل کارآزمایی بالینی، اوایل اردیبهشت ماه راه‌اندازی می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام خاطرنشان کرد: فاز دوم تست انسانی واکسن ایرانی کرونا (کووایران برکت) در صورت صدور مجوز از مراجع ذی‌ربط از نیمه اسفند آغاز خواهد شد.

کد خبر 583900 برچسب‌ها كرونا در ايران واکسن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران واکسن واکسن ایرانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل

روزنامه کویتی «الجریده» امروز (شنبه) به نقل از منابع خود مدعی شد: «تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله اخیر این کشور به اسرائیل به شدت افزایش یافته است.»

به گزارش شفقنا، پس از حمله بی سابقه تهران علیه اسرائیل که با صد‌ها موشک و پهپاد رخ داد، درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی به شدت افزایش یافته است.

این روزنامه با اشاره به اینکه مقامات پانزده کشور پس از این حمله خواستار خرید پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی شده اند، در ادامه به نقل از منابع خود آورده است: درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی فراتر از ظرفیت‌های تولید ایران است و این کشور مجبور به رد برخی از این درخواست‌ها شده است.

در ادامه مطلب روزنامه کویتی آمده است: برخی از این کشور‌ها مشتری‌های سابق ایران و برخی مشتری‌های جدید این کشور برای خرید تسلیحات هستند.

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی