Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمودی از اهدای ۴۵ جهیزیه از محل موقوفه نظام السلطنه مافی به جوانان و نوعروسانی نیازمند شهرستان بندرماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «سعید حمودی» ظهر امروز (دوشنبه 20 بهمن) در حاشیه هشتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه شهرستان بندرماهشهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرماهشهر همواره در همه شرایط در کنار مردم بوده و حمایت از مردم کم برخوردار و محروم این منطقه از وظایف این اداره به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اینکه موقوفه نظام السلطنه مافی از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات زیادی به مردم این شهرستان ارائه کرده است افزود: امروز در هشتمین مرحله کمک‌های مومنانه بندرماهشهر به نوعروسانی که خانواده‌های آنها توان تهیه جهیزیه را ندارند 45 جهیزیه از سوی این موقوفه اهدا کردیم.

 

وی با بیان اینکه ما با اهدای این جهیزیه‌ها به جوانانی که توان ازدواج نداشتند کمک کردیم که بتوانند زندگی خود را آغاز کنند یاد آور شد: این جهیزیه‌ها شامل ۲۴ قلم همچون از تلویزیون، یخچال و فرش و لوازم ضروری زندگی است که ما توانستیم به مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان بندرماهشهر تقدیم کنیم.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: بندرماهشهر اهدای جهیزیه به نوعروسان شهرستان بندرماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق شهر معمولان وصل شد

محمد ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: باتوجه‌به بارندگی‌های نرمال تا این لحظه مشکلی در جاده‌های این شهرستان وجود ندارد و تردد برقرار است.

وی عنوان کرد: آنتن‌دهی تلفن همراه در منطقه «سرنجه زیودار» معمولان قطع است که موضوع به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان جهت رفع مشکل منعکس شد.

فرماندار معمولان، افزود: براثر بارندگی‌های اخیر برق شهر معمولان و آب آشامیدنی روستای «دمرود افرینه» این شهرستان قطع شد که با تلاش اداره برق مشکل در پست برق «افرینه» رفع و برق شهر معمولان وصل شد.

ناظری، گفت: جاده دسترسی روستای «دمرود افرینه» که پیش‌ازاین آسیب‌دیده بود نیاز به ایمن‌سازی دارد که از اداره راهداری پلدختر خواسته شده تا در این زمینه اقدام کند.

وی افزود: تمام نیروهای ستاد بحران معمولان در آماده‌باش کامل هستند و تمام مرخصی مدیران و کارکنان اداره‌های این شهرستان لغو شد.

کد خبر 6095887

دیگر خبرها

  • برق شهر معمولان وصل شد
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد