Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا رحیمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: آثار راه‌یافته به نمایشگاه این جشنواره شامل سه اثر خوس دوزِی، ۲ عبابافی، ۲ گلیم خود رنگ، یک پلاس ساده بافت، یک رند پلاس است.

وی افزود: آثار صنایع دستی بوشهر که در این جشنواره شرکت کرده‌اند، فاخر هستند طوریکه رند پلاس داراری نشان ملی و جهانی، پلاس ساده بافت دارنده نشان ملی و آثار ارائه شده عبابافی دارای نشان ملی و نامزد دریافت نشان جغرافیایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی ادامه داد: سطح این جشنواره بسیار بالا است و با توجه به کیفیت آثار صنایع دستی بوشهر، امیدواریم هنرمندان استان بتوانند نشان سرو زرین را دریافت کنند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: مهم‌ترین شاخص انتخاب آثار تمایز صنایع دستی از لحاظ طراحی، کیفیت اجرا اصالت برند و هویت و کاربرد خلاقانه است.

رحیمی اضافه کرد: در این جشنواره به ۶ هنرمند نشان سرو سیمین ویژه جشنواره فجر صنایع دستی و جایزه نقدی و به ۶ هنرمند برگزیده دیگر دیپلم افتخار و جایزه غیر نقدی تعلق می‌گیرد.

نمایشگاه پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی و هنرهای سنتی از ۲۰ بهمن ماه تا ۱۰ اسفند ماه در محل بخش دوران اسلامی موزه ملی ایران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر صنایع دستی میراث فرهنگی جشنواره ‌های فجر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر صنایع دستی میراث فرهنگی بوشهر صنایع دستی میراث فرهنگی جشنواره های فجر دهه فجر اخبار کنکور صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • فرش دستباف هنر مادر است
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران