Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن پور گفت: خودکفایی صد درصدی در تولید ماسک یکی از افتخارات بسیج اصناف در ایام کرونا است.

به گزار خبرگزاری شبستان از اراک، «غلامرضا حسن پور» امروز در جریان سفر خود به استان مرکزی در دیدار با آیت لله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، به فعالیت های بسیج اصناف اشاره کرد و گفت: بسیج اصناف در بخش های مختلف فعالیت های گسترده ای داشته که نمونه آن در ایام کرونا و مشارکت در تولید ماسک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی، با بیان اینکه یکی از مسائلی که بسیج اصناف در سال جاری با قوت روی آن کارهای اثربخشی انجام داده، تولید ماسک استاندارد است، افزود: با توجه به نیازی که در کشور وجود داشت امروز خوشبختانه علاوه بر خودکفایی ۱۰۰ درصدی به صادرات ماسک هم دست پیدا کرده ایم.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در ابتدای بیماری کرونا کشور تنها ۲۰۰ هزار ماسک تولید می کرد، ادامه داد: با حمایت های بسیج اصناف امروز بیش از ۵۰۰ کارگاه بزرگ در سطح کشور روزانه ۵۰۰ میلیون ماسک تولید می کنند.

 

وی هدف از سفرهای استانی را بررسی میدانی مشکلات اصناف و حمایت از تولید داخلی دانست و بیان کرد: در این سفرها با پیگیری های انجام شده، واحدها و اصناف متعددی به چرخه تولید بازگشته اند و این مسئله در سال جهش تولید با قوت دنبال می شود.

 

حسن پور احیاء کارخانه تولید پارچه چادر در اصفهان، بعد از ۹ سال تعطیلی را از جمله نتایج سفرهای استانی و فعالیت های بسیج اصناف دانست و بیان کرد: این کارخانه تولیدی در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به چرخه تولید باز می گردد.

 

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی اضافه کرد: کارخانه تولید پارچه چادر که با ۱۲۰ نیرو از چرخه تولید خارج شده بود این روزها با بیش از ۲۶۰ نیرو به چرخه تولید بازمی گردد که تولیدات آن با سایر تولیدات خارجی قابلیت رقابت خواهد داشت.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک بسیج اصناف اراک تولید ماسک چرخه تولید بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید