Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از بختیاری‌های این استان به مناسبت سالروز بیعت بختیاری‌ها با امام خمینی(ره) در بهمن ۵۷ افزود: بختیاری‌ها از جمله عشایر، همواره مورد تحسین امام خمینی(ره) قرار داشتند به طوری که امام راحل فرمودند عشایر ذخایر انقلاب هستند و این ذخایر همواره پیشتیبان و حامی نظام در طول ۴۲ سال گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، آزادی‌خواهی و مبارزه با ظلم و طاغوت را از ویژگی‌های مهم بختیاری‌ها و سایر اقوام استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: مردم این استان در صحنه‌های مهم کشور حضور فعالی داشته و با همراهی با مسئولان در پیشبرد اهداف نظام نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری مردم را صاحب اصلی انقلاب اسلامی دانست و افزود: در طول ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی خدمات قابل توجهی ارائه شده است و می‌طلبد در ادامه نیز با تلاش و کوشش مسئولان این خدمات‌رسانی تقویت شود.

عباسی با مقایسه شرایط کشور در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب، مردم بسیاری از شهرها و روستاهای کشور از خدماتی نظیر آب، برق، گاز و زیرساخت‌های ارتباطی محروم بودند اما امروز به طور مثال در تمامی شهرهای بالای ۱۰ خانوار این استان برق‌رسانی شده است.

وی افزود: امروز ایران در بسیاری از زمینه‌ها از جمله دستاوردهای علمی و نظامی به کشور قدرتمندی در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است و نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

یه گزارش ایرنا، در این نشست از تعدادی از عشایر و قوم بختیاری این استان قدردانی شد.

جمعی از بختیاری‌های‌ نقاط این استان در سفری به محل اقامت امام در تهران ، روز نوزدهم بهمن‌ماه سال ۵۷ با بیعت با امام راحل حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران استانداری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران استانداری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری پیروزی انقلاب اسلامی ایران استانداری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی بختیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است