Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@04:20:05 GMT

اعاده حیثیت دو مهاجم ایرانی، امشب در Estádio do Marítimo

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۱۱۴۲

اعاده حیثیت دو مهاجم ایرانی، امشب در Estádio do Marítimo

ازبازی های هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال دو تیم ماریتیمو و سانتاکلارا با یکدیگر دیدار می کنند

به گزارش طرفداری، هر چند دو تیم ماریتیمو و سانتاکلارا که دو مهاجم ایرانی در اختیار دارند تیم های مدعی صدرنشینی نیستند اما حضور در میانه جدول هجده تیمی (سانتاکلارا در رده هفتم و ماریتیمو در رده یازدهم) آن هم با امتیازات نزدیک، می تواند انگیزه ای برای هر کدام از این دو تیم باشد که با گلزنی مهاجمان خود بتوانند در نهایت جایگاه بهتری را در جدول رده بندی از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور و شهریار مغانلو دو مهاجم ایرانی حاضر در لیگ برتر پرتغال می توانند در صورت اعتماد بیشتر مشکل گلزنی تیم های خود را برطرف کنند. دو بازیکنی که هر چند انتظار نمی رود از ابتدا در ترکیب تیم های خود به میدان بروند اما پیش بینی می شود برای دقایقی از این بازی هم که شده به میدان بروند تا شاید موفق شوند اولین گل خود در لیگ برتر پرتغال را به ثمر برسانند.

شاید بد نباشد ساعاتی باقی مانده تا آغاز دیدار دو تیم ماریتیمو و سانتاکلارا، نگاهی بیندازیم به دو مهاجم ایرانی و وضعیت آنها در خط حمله دو تیم.

علی علیپور، مهاجم 25 ساله و سابقا پرسپولیسی تیم ماریتیمو از زمانی که به این تیم پیوسته است هنوز نتوانسته خود را نشان دهد. او تاکنون موفق به جلب رضایت سرمربی تیم خود نشده و به همین دلیل انتظار می رود علیپور شرایط بهتری را برای خود به وجود بیاورد تا بتواند به ترکیب اصلی تیمش برسد.

اینکه علیپور در 17 هفته از بازیهای لیگ برتر پرتغال، در 11 دیدار به میدان رفته است نکته خوبیست اما اینکه او در این 11 دیدار تنها در 1 بازی به صورت ثابت پا به میدان گذاشته و یا اینکه میانگین بازی کردن او در هر دیدار به 27 دقیقه می رسد ابدا نمی تواند برای مهاجمی مانند علیپور اتفاق خوبی باشد. بی اعتمادی سرمربی ماریتیمو به علیپور در حالی اتفاق می افتد گلزن ترین مهاجم تیم او، رودریگو پینو بازیکن برزیلی است که با حضور در 13 بازی و میانگین حضور 75 دقیقه ای در هر دیدار، تاکنون توانسته 7 گل به ثمر برساند.  

شهریار مغانلو اما تاکنون در 9 دیدار تیم سانتاکلارا به میدان رفته است. در این تعداد بازی او تنها در 2 دیدار از ابتدا به میدان رفته و می شود گفت به طور میانگین در هر بازی 36 دقیقه در زمین حضور داشت. مغانلو تاکنون 2 شانس خوب در بازی هایی که به میدان رفته را از دست داده است و به همین دلیل مترصد دریافت شرایطی خوب است تا بتواند خود را نشان دهد.

حضور مغانلو در بیشتر دقایق بازیهای تیمش روی نیمکت در حالی اتفاق می افتد که کارلوس جونیور مهاجم برزیلی این تیم با حضور در 16 دیدار و متوسط 83 دقیقه در هر بازی تنها 4 گل به ثمر رسانده که به نسبت آمار بسیار بدی محسوب می شود و به همین دلیل انتظر می رود تا مربی سانتاکلارا مدت زمان بیشتری را به مهاجم ایرانی تیمش بدهد.

نکته جالب درباره دو مهاجم ایرانی لیگ پرتغال که درباره آنها در بالا صحبت شده این است که هر دو بازیکن ایرانی با شماره 70 در زمین حضور پیدا می کنند.

بازی دو تیم ماریتیمو و سانتاکلارا از بازی های هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال از ساعت 22:30 به میزبانی ماریتیمو برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

سه نفر آخرین لحظه تایید صلاحیت شدند | سرنخ مشهود در لیست نهایی فدراسیون استقلالی ها برای تمرین بعد از ظهر لباس ندارند | اوضاع غیر عادی در اردوی آبی پوشان ادامه دارد تتوی بدن خانم پرستار تهرانی آخر خط بود / خانه مجردی الهام دور از چشم شوهرش! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران روی کین: اگر نمی خواهید با منچستر قهرمان شوید به یک تیم میانه جدولی بروید داستان اولتراها؛ اهلاوی، گروه طرفداران الاهلی مصر؛ ردی از خون بر تاریخی که با افتخار آغاز شد و به انقلاب رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر پرتغال دو مهاجم ایرانی میدان رفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا برابر بایرن مونیخ به میدان رفت و این بازی با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید تا همه چیز در بازی برگشت مشخص شود.

گل اول این بازی توسط وینیسیوس جونیور و روی پاس گل زیبا و خیره کننده کروس به ثمر رسید که تمجید و تحسین بسیاری را برای این بازیکن به همراه داشت و بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال دوستان بار دیگر از توانایی فوتبالی او شگفت‌زده شدند.

این ستاره آلمانی که در این دیدار برابر تیم سابقش به میدان رفته بود توانست یکی از بهترین عملکردهای ممکن را به نمایش بگذارد و به نظر می‌رسد که راموس هم شیفته و مبهوت درخشش او در خط میانی رئال مادرید شده بود.

این ستاره سابق رئال مادرید با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرامش به تمجید از هم تیمی سابقش پرداخت و نوشت:« همیشه در تیم من. دون آنتونیو.» تا به این شکل از عملکرد خوب کروس در این بازی تقدیر کرده باشد.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است