Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل کیش ایر امسال باز هم بعد از گذشت دو ماه از حکم سرپرستی تغییر  کرد و امروز سکانداری کیش ایر به حبیبی عضو هئیت مدیره کیش ایر و فرودگاه پیام واگذار شد.

 ۱۷ آذرماه امسال بود که کاپیتان  سید جواد هاشمی تهرانی، سرپرستی شرکت هواپیمایی کیش را پس از فرزانه شرفبافی بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و بعد از گذشت حدود ۲ ماه از این انتصاب، مجددا مدیرعامل کیش ایر تغییر کرد و  دبیر شورای عالی مناطق آزاد  محمدرضا حبیبی را به سمت مدیرعاملی کیش ایر منصوب کرد.

در حکم حبیبی آمده است:

پیرو ابلاغیه ۳۴/۷۶۲۴۰ مورخ ۹۸/۰۵/۰۵ وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و به موجب ماده ۲۲ اساسنامه شرکت هواپیمایی  کیش ایر و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش» منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: تقویت امکانات این شرکت در جهت سیاست‌های کلان دولت  و توسعه خدمات با کیفیت و نیز استفاده از ظرفیت فضای حمل و نقل هوایی کشور و ایفای نقش فعال بین المللی با بهره‌مندی از سرمایه‌های مردمی و کیشوندان مورد انتظار است.

بنابراین گزارش «محمدرضا حبیبی» دارای مدرک تحصیلی دکتری طب هوایی است. 

از مهمترین سوابق کاری او می توان به عضویت در هیات مدیره انجمن هوا فضا، عضویت در هیات مدیره شرکت هواپیمایی کیش، عضویت در هیات مدیره فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام و عضویت در هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان و ریاست دانشکده صنعت هواپیمایی اشاره کرد.

بنابراین گزارش کیش ایر یکی از شرکت های هواپیمایی عضو IATA (یاتا) است، در حال حاضر این شرکت هواپیمایی دارای ۱۱ فروند هواپیما شامل ۷ فروند هواپیمای بوئینگ MD و ۲ فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ و ۲ فروند ایر باس A۳۲۱ است.

براساس این گزارش پیش از این فرزانه شرفبافی در سال ۲۹ اردیبهشت ۹۸ به عنوان مدیرعامل کیش ایر منصوب شد که در ۱۷ آذر امسال هاشمی جایگزین او شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل شرکت هواپیمایی عضویت در هیات مدیره مدیرعامل کیش ایر شرکت هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم