Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر این که تلاش ما در راستای خودکفایی و تکیه به توانمندی بومی و داخلی است، گفت: اکنون با تمرکز در دو حوزه فناوری پهپاد و مهمات هوشمند، خوشبختانه پیشرفت‌های قابل توجهی کسب کرده‌ایم. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت 19 بهمن، روز نیروی هوایی، که در جمع فرماندهان، ‌اساتید و دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز نیروی هوایی، گفت: روز گذشته افتخار بزرگی شامل حال ارتش و علی الخصوص نیروی هوایی شد و آن دیدار حضوری و جمعی با فرمانده معظم کل قوا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به حرکت کارکنان این نیرو در 19 بهمن 57 گفت: حرکت نیروی هوایی به سایر نهادها و قسمت ها جرأت داد که آنها نیز به انقلاب پیوسته و در این مسیر، پیروزی انقلاب را تسریع ببخشند.

وی تصریح کرد: اگر این حرکت نیروی هوایی و مجاهدت و ایثار کارکنان غیور آن نبود، پیروزی انقلاب با تاخیر و شاید خسارات بیشتر به وقوع می انجامید و از طرفی هم دشمنان به دنبال آن بودند تا با کمک نیروهای بیگانه دست به کودتا بزنند اما با پیوستن ارتش به انقلاب، در محاسبه خود دچار اشتباه شدند و از جایی که فکر نمی کردند ضربه خوردند.

 سرتیپ نصیرزاده به مولفه هایی از جمله کار و تلاش، مرعوب دشمن نشدن، اعتماد و تکیه قلبی به خدا و مردمی و متدین بودن که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا است اشاره کرد و گفت: اگر این عوامل برترساز را که فرمانده معظم کل قوا بر آن تاکید دارند عمل کنیم موجب تولید قدرت خواهد شد و این تولید قدرت بویژه در بعد نظامی آن، سبب ایجاد و تولید امنیت می‌شود که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: بهترین لحظه برای خلبانان نیروی هوایی آن زمانی است که با هواپیما بر بالای آسمان پرواز می کنند و می بینند که مردم کشور در آسایش و در امنیت هستند.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تلاش ما در راستای خودکفایی در نیروی هوایی و تکیه به توانمندی بومی و داخلی است و اکنون با تمرکز در دو حوزه فناوری پهپاد و همچنین مهمات هوشمند، خوشبختانه پیشرفت‌های قابل توجهی کسب کرده‌ایم که قطعا از عوامل برترساز ما در تولید قدرت خواهد بود.

درپایان ضمن تجلیل از فرزند شهید سرلشکر خلبان علیرضا بی‌طرف، از امیرسرتیپ دوم بازنشسته خلبان محمد اسماعیل پیروان، پیشکسوت نیروی هوایی تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم نیز امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ضمن خیر مقدم و تبریک روز نیروی هوایی الهی ارتش گفت: نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل است و پیوستن ارتش به انقلاب کار شگرف و بزرگی بود که مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی همچنین به حمایت های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا از ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: ارتش به واسطه ایمان به خدا و اعتقاد راسخ خود در مسیر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، موفق و سربلند بوده است و این وعده خداوند متعال است چرا که که خداوند متعال، سرپرست و پشتیبان اهل ایمان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پهپادهای ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش پهپادهای ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش فرمانده نیروی هوایی ارتش پیروزی انقلاب کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق