Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:34:09 GMT

بی‌رحمی کرونا به موزه موسیقی اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۱۳۹۱

بی‌رحمی کرونا به موزه موسیقی اصفهان

شهریار شکرانی مدیر و موسس موسیقی اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، موزه موسیقی اصفهان تعطیل شد و اکنون یک سال است که هیچ فعالیتی ندارد.

او افزود: از سایر مقام‌های دولتی کمک می‌خواهیم و همچنان پیگیری می‌کنیم که هرچه زودتر موزه شروع به فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر و موسس موزه موسیقی اصفهان اضافه کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی از ما حمایت می‌کند و همچنان تلاش و پیگیری‌های لازم را در راستای بازگشایی موزه انجام می‌دهد.

شکرانی گفت: در سال ۱۳۹۴ این موزه را تأسیس کردم و هدف این است که بتوانم فرهنگ وسیع موسیقی ایران و همچنین سایر ساز‌های ملی و محلی را مورد بازدید قرار دهیم.

او افزود: این موزه یکی از پربازدید‌ترین مکان‌ها در شهر اصفهان است و همچنین مورد استقبال گردشگران خارجی قرار گرفته‌است.
مدیر و موسس موزه موسیقی اصفهان درباره عنوان‌های کسب شده گفت: موزه موسیقی اصفهان از طرف سازمان جهانی موزه‌ها وابسته به یونسکو ۳ مرتبه در شاخص‌های مختلف رتبه اول را کسب کرده است.

شکرانی گفت: این مکان در سال ۱۳۹۵ از طرف اداره‌کل میراث فرهنگی به‌عنوان موزه خصوصی برتر کشور انتخاب شد.

او گفت: سعی کردیم بخش کوچکی را در راستای فرهنگ و هنر ایرانی پوشش بدهیم و توانستیم در این عرصه خوش بدر‌خشیم.

مدیر و موسس موزه موسیقی اصفهان در پایان گفت: شرایط کرونایی و تعطیلی‌ها به مراکز مختلف به ویژه بخش‌های فرهنگی و هنری خسارت‌های زیادی وارد کرده است که امیدواریم با حمایت مسئولان از تعطیلی آن‌ها جلوگیری شود و همواره به فعالیت خود ادامه بدهند.


انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس موسیقی سنتی موزه موسیقی اصفهان مدیر و موسس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، از تعطیلی اماکن تاریخی - فرهنگی استان در ۱۵ اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۱۳ اردیبهشت گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی_ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: روز ۱۵ اردیبهشت، مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.

ثابت اقلیدی ادامه داد: همچنین میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به کرمان
  • انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی استان، از موزه ملی ایران به کرمان
  • انتقال اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به استان کرمان
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب