Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:40:52 GMT

سپاه میدان دار اهدای جهیزیه به زوج های جوان شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۱۸۳۱

سپاه میدان دار اهدای جهیزیه به زوج های جوان شده است

 به گزارش ایرنا، سردار محمد شاهرخی روز دوشنبه در حاشیه اهدای جهیزیه به زوج های جوان شهرستان تاکستان اظهار داشت: سپاه در بسیار ی از حوزه های مختلف سازندگی، عمرانی، اقتصادی و امنیتی ورود کرده و می تواند تحولات بسیاری مثبتی را برای آینده کشور رقم بزند.

وی افزود: امروز شاهد یک برنامه مبارک و نورانی در سطح استان قزوین بوده ایم که کمک و تسهیل برای آغاز زندگی جوانانی که در آستانه ازدواج هستند و به دلیل وجود مشکلات اقتصادی و کرونا قادر به انجام این سنت حسنه نیستند، برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی اضافه کرد: مرحله قبلی اهدای جهیزیه به زوج های جوان استان قزوین به صورت متمرکز برگزار شده بود ولی در این مرحله سعی شده تا از ظرفیت تمامی شهرستان ها به نحو احسن استفاده شود.

وی اظهار داشت: مهم ترین پیام این مراسم این است که می شود زندگی را با سادگی هر چه تمام و عشق و علاقه به یکدیگر آغاز کرد و اگر این فرهنگ در بین خانواده ها نهادینه شود بسیاری از مشکلات موجود برای جوانان برطرف می شود.

این مسوول گفت: ملت ایران به نوع دوستی معروف است و کار امروز حاصل جمع شدن کمک های خیران و مردم است که با وجود تمامی مشکلات اقتصادی فراهم شده و شاهد این هستیم که افراد توانمند مالی  با نوع دوستی به مشکلات جوانان می پردازند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: مرحله بعدی اهدا جهیزیه به زوج های جوان در عید نوروز امسال قرار دارد که امیدواریم با کمک خیران بتوانیم تعداد بیشتری از جوانان را تحت پوشش قرار دهیم.

برچسب‌ها خرید جهیزیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین محرومیت سپاه صاحب الامر قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرید جهیزیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین خرید جهیزیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین محرومیت سپاه صاحب الامر قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد