Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوشنبه در مراسمی با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، سید موسی خادمی استاندار لرستان، جمعی از مدیران کل استان و شهرستان پلدختر، پروژه دیواره ساحلی شهر پلدختر افتتاح و فاز دوم آن کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۲ هزار واحد مسکونی محرومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملیات اجرایی ادامه دیواره ساحلی شهر پلدختر از منطقه سازمانی‌ها رو به پایین با طول یک هزار متر و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار امروز آغاز شد.

مسعود رضایی افزود: فاز اول این دیواره با ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار به طول ۲۳۰۰ متر توسط بنیاد مسکن تکمیل و تحویل داده شده است.

وی افزود: دیواره تکمیل شده شهر پلدختر پس از سیل فروردین ماه ۹۸ با میانگین ارتفاع یک هزار و ۱۰۰ شمع، با نوع سازه بتن آرمه اجرا شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: سال گذشته عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکن سیل زدگان مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در لرستان آغاز شد که از این تعداد ۳۷۷ واحد مربوط به پلدختر است که کلنگ آن به نمایندگی از دیگر پروژه‌ها در دهستان مورانی این شهرستان به زمین زده شد.

رضایی افزود: از این تعداد یک هزار و ۸۶۰ واحد با تسهیلات ۸۰ میلیارد تومانی و کمک بلاعوض ۵۰ میلیارد تومانی بنیاد مسکن احداث شده که به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

وی یادآور شد: در استان لرستان به طور کلی ۱۵۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی احداث و ۱۱۶ هزار واحد از تسهیلات مقاوم سازی استفاده کرده‌اند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان افزود: به طور کلی ۷۲ درصد واحدهای مسکن روستایی در استان مقاوم سازی شده که از میانگین ۴۸ درصدی نرم کشوری بالاتر است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر به اتفاق هیئت همراه پس از بازدید از دیواره ساحلی، پل ابراهیم آباد و گلزار شهدای معمولان با ورود به پلدختر از پل‌های پران پرویز و بابازید، سالن‌های ورزشی احداث شده پس از سیل، استخر شنا و چمن زمین فوتبال شهر پلدختر بازدید کرد.

کد خبر 5142602

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه پلدختر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها گرگان انقلاب اسلامی ایران شیراز شیوع کرونا شهرستان کرج شهرکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیواره ساحلی شهر پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان

کلنگ‌ ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان با حضور دستیار مردمی‌سازی دولت و استاندار کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه کلنگ‌زنی ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: این سایت ۲۷۸ هکتار است و برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام متقاضیان در رفسنجان، یک قطعه زمین ۶۰۰ هکتاری نیز افزوده شده است.

وی از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده است و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

به گفته رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، رفسنجان دارای حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن و جوانی جمعیت است که در دو سایت ۲۷۸ هکتاری و ۶۰۰ هکتاری مستقر خواهند شد و برای آن‌ها فضای سبز، خدمات آموزشی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748822

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است