Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید امروز در دیدار بذرپاش ، رئیس دیوان محسبات کشور رفع مشکلات معیشتی مردم را اولویت اصلی کشور در شرایط فعلی دانست و تاکید کرد: تحقق این موضوع نیازمند عزم و اراده و همت مسئولان کشور و قالب شدن مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به تورم و گرانی‌های اخیر و مشکلات پیش روی مردم گفت: همه مشکلات کشور به دلیل تحریم‌ها نیست بلکه سوء مدیریت برخی مسئولان عامل ایجاد این مشکلات شده است که با ترویج مدیریت جهادی می توان بر  مشکلات پیش رو غلبه کرد.


این مرجع تقلید تصریح کرد: همواره مسئولان کشور وظیفه دارند با روحیه «ما می‌توانیم» و دقت در تصمیمات کلان، امید را در دل مردم بیشتر کرده و نواقص را برطرف کنند.


آیت الله علوی گرگانی با انتقاد از گرانی غیرمنطقی و بی دلیل برخی کالا‌ها گفت: در گذشته هم نوسان قیمت اجناس و کالا‌ها را داشتیم، اماقابل پیش بینی بود، اما حالا افزایش‌ها بی رویه و بی منطق است که اصلا خوشایند و مورد قبول نیست.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی معیشت مردم دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد کرمی در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه رسالت اصلی تنظیم بازار کاهش التهاب بازار است افزود: برای رصد و مدیریت منظم بازار در کنار همکاری مردم لازم است قبل هر اتفاقی در عرصه ی عرضه و تقاضا  آسیب شناسی و پیشگیری شود.

وی افزود: باتوجه به افزایش کرایه خودرو های حمل و نقل عمومی در سطح شهر لازم است نظارت ها در این حوزه نیز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت جمع آوری سیب صنعتی در استان بیان کرد: سیب تولیدی در استان بر پایه صادرات تولید می شود و تمامی محصول قابلیت استفاده در آذربایجان غربی ندارد هرچند در این زمینه ظرفیت های خوبی در بخش فراوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قیمت سیب صنعتی بسیار مطلوب بود گفت: جمع آوری بهداشتی این محصول خواسته شهروندان بود که بعد از تلاش های بسیار و همکاری سردخانه داران محقق شد.

کرمی درباره صادرات سیب نیز گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی در ماههای گذشته انجام داده است حتی عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای این محصول نیز اعمال نشد تا بازار مدیریت شود.

وی افزود: کشاورزان بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است