Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی از وقوع حریق گسترده در کارگاه نخ‌ریسی در جاده خاوران خبر داد.

به گزارش برنا؛ سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ١۵:۴۶ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، روستای کریم آباد تهرانچی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: محل آتش سوزی چند باب کارگاه و سوله در مجاورت این روستا بود که بخش‌های مختلف داشت. یک سوله دو طبقه با وسعت حدود ۶٠٠ متر با سقف شیروانی که محل تولید و نگهداری نخ و فعالیت ریسندگی و پارچه بافی بود، دچار حریق شده بود. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند طبقه بالایی که انبار مواد تولید شده بود کاملاً شعله ور بود به گونه‌ای که از زیر سقف‌ها حجم از زیادی از دود و شعله بیرون می‌آمد.

ملکی تصریح کرد: آتش در حال گسترش و سرایت به طبقه همکف و کارگاه‌های همجوار بود. با توجه به اینکه فاصله سقف بالایی و شیروانی کم بود شدت حرارت به حدی بود که سقف دفرمه شده بود و احتمال تخریب آن وجود داشت بنابراین آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و از گسترش بیشتر حریق جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وارد آمدن خسارت مالی زیاد بر اثر وقوع این حادثه گفت: مدت زیادی است که حریق اطفا شده است و نیروها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند اما خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جاده خودرو سازمان آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی