Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سارا مرادی دوشنبه پس از پایان بازی تیمش مقابل سنگ آهن بافق یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آینده هندبال کشور متعلق به همین جوانان است که باید از آنها حمایت شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم فدراسیون هندبال با برنامه و اهدافی که در نظر دارد موجب دلگرم شدن دختران جوان هندبالیست شود.

سرمربی تیم هندبال کربنات سدیم فیروزآباد همچنین اظهار امیدواری کرد، تیمش در مرحله حذفی بتواند نتایج خوبی کسب و سهمیه فارس را در لیگ برتر بانوان کشور حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم سنگ آهن بافق یزد: از بازیکنانم راضی هستم

همچنین سرمربی شیرازی تیم سنگ آهن بافق یزد نیز با بیان اینکه می توانستیم تیم فیروزآباد را شکست دهیم، گفت: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما برخی مسائل حاشیه‌ای باعث شد تا بُرد را با مساوی عوض کنیم.

ناهید غارسی ادامه داد: مسائلی وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود تا این اشکال‌ها از بین برود اما با این وجود از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

دیدار تیم‌های سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد فارس، عصر دوشنبه در دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور که در سالن شهید ابوالفتحی شیراز در حال برگزاری است با نتیجه تساوی ۲۳ بر ۲۳ پایان یافت.

در مرحله حذفی این رقابت‌ها تیم‌های کربنات سدیم فیروزآباد، ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن بافق یزد و پرسپولیس بهبهان با هم دیدار خواهند کرد و در پایان نیز تیم‌های اول و دوم نیز بقای خود را در لیگ برتر حفظ خواهند کرد و تیم های سوم و چهارم هم راهی رقابت‌های هندبال دسته یک بانوان کشور خواهند شد.

بدین ترتیب تیم‌های شهید شاملی کازرون، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و اشتات سازه مشهد هم به مرحله نیمه نهایی برای تعیین تیم قهرمان راه یافتند.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها، تیم شهید شاملی کازرون، سه شنبه (بیست و یکم بهمن ماه ۹۹) در سالن ابوالفتحی شیراز در دیداری حساس برای کسب صدرنشینی به مصاف اشتات سازه مشهد خواهد رفت، هر چند صعود هر 2 تیم به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است.

در پایان دور رفت در گروه یک، تیم اشتات سازه مشهد صدرنشین شد، تیم شهید شاملی کازرون بر سکوی دوم ایستاد، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.

همچنین در گروه دوم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر ایستاد، تیم‌های تاسیسات دریایی تهران، سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد به ترتیب در جای اول و دوم قرار گرفتند.

دور برگشت مرحله دوم این رقابت‌ها تا جمعه (بیست و چهارم بهمن ماه ۹۹) ادامه دارد و تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی که مشخص شد صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه هم که مشخص شدند  برای تعیین ۲ تیم سقوط کننده به دسته یک، با هم دیدار خواهند کرد.

برچسب‌ها شیراز لیگ برتر هندبال فیروزآباد بانوان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز لیگ برتر هندبال فیروزآباد شیراز لیگ برتر هندبال فیروزآباد بانوان فارس اخبار کنکور کربنات سدیم فیروزآباد سنگ آهن بافق یزد رقابت ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران در بخش تکنیک (ممای) از باشگاه‌های برتر استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی و اجرای هفت خط کونگ فو تو آ در بخش بانوان با حضور ۷۵ ورزشکار برتر از باشگاه استان بوشهر برگزار شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی استان بوشهر و مدال مسابقات اهدا شد و باشگاه مهر عالی‌شهر مقام اول مسابقات باشگاه آماتا مقام دوم و باشگاه آذرخش مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس امور بانوان کونگ فو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قهرمانان بخش ممای کونگ فو توآ استان بوشهر را از برترین‌های کشور اعلام کرد و گفت: از تمامی مربیان و ورزشکاران انتظار داریم سطح فنی خود را در سال جدید جهت کسب مقام‌های برتر حفظ کنند

طیبه عبدالهی از مسئول کمیته مسابقات مریم برگستوان و کادر اجرایی و داوران این دوره از مسابقات پریسا پیشه ور و نهال احمدزاده و خانم کریم زاده، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097348

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف