Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش در گزارش روز دوشنبه خود به نقل از رییس این هیات گفت: تیم ایمننت گراش با مدیریت علی اسعدی، مربیگری عبدالهادی موغلی و سرپرستی حمیدرضا موغلی، نمایندگی گراش را در لیگ برتر به عهده دارد.

مرتضی موغلی افزود: بازیکنان و کادر فنی این تیم نیز از هفدهم بهمن ماه ۹۹ در یک اردوی ۱۰ ‌روزه شرکت کردند و با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های نوجوانان و جوانان کشور در سال ۹۹ به دلیل شرایط خاص کرونایی، در یک مرحله و از تاریخ ببست و نهم بهمن تا دوم اسفندماه ۹۹ در خانه پینگ‌پنگ اصفهان برگزار خواهد شد.

موغلی بیان کرد: ۱۳ تیم از جمله حبوبات حاج احمد آذربایجان شرقی، پالایش نفت آبادان، هیات گیلان، آکادمی نائبی‌پور اصفهان، آکادمی افسر آران و بیدگل، پادما یدک اصفهان، پادما نوین اصفهان، هیات قزوین، هیات خراسان رضوی، هیات ملارد، ایمننت گراش، سپهبد سلیمانی فارس و هیات قم در این لیگ حضور دارند.

به گفته وی، در ۲ سال گذشته، بازیکنان گراشی در قالب تیم "هیات گراش" در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشتند و امسال نیز در قالب باشگاه ایمننت به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

موغلی ادامه داد: تیم هیات گراش در لیگ ۹۷ توانست مقام ششم و در لیگ ۹۸ مقام سوم باشگاه‌های کشور را کسب کند.

وی، با بیان اینکه سابقه‌ حضور تیم‌های گراشی در لیگ برتر تنیس روی میز کشور به سال ۸۵ برمی‌گردد، اظهار داشت: در آن سال، تیم گراش جوان مقام پنجم لیگ برتر را کسب کرد و در سال ۸۹ نیز تیم ستاره آبی از گراش در لیگ برتر حضور داشت و به مقام هفتم رسید.

شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها تنیس روی میز گراش اصفهان لارستان فدراسیون تنیس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز گراش اصفهان تنیس روی میز گراش اصفهان لارستان فدراسیون تنیس فارس اخبار کنکور تنیس روی میز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی