Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:30:34 GMT

یادواره ۱۷ هزار زن شهیده و جانباز کشور برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۲۶۰۵

یادواره ۱۷ هزار زن شهیده و جانباز کشور برگزار می شود

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از برگزاری یادواره ۱۷ هزار زن شهیده و جانباز در استان‌های مختلف کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، معصومه ابتکار عصر امروز در سفر یک روزه خود به کردستان  در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی کردستان اظهار داشت: حضرت زهرا (س) به عنوان یک الگو و معیار سبک و مشی زندگی، شخصیت و مرامی دارد که متعلق به گذشته نیست  و این شخصیت والا به همه بشریت در همه زمان‌ها اختصاص دارد وهر یک از ما زنان مسلمان با لگو گیری از این شخصیت متعال میتوانیم سبک زندگی خود و خانواده و جامعه را بنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بحث عدالت جنسیتی تاکید کرد: این مساله برگرفته از مباحث پایه‌ای انقلاب اسلامی و  از رویکردهای مهم امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای تحقق عدالت در همه ابعاد است، که در قانون اساسی هم به آن با صراحت اشاره شده است.

وی گفت: طبق توافقی که با بنیاد شهید انجام شد، امسال جشنواره ۱۷ هزار زن شهید و جانباز در تک تک استاها برگزار می شود.

ابتکار با اشاره به اینکه هر استانی شرایط خاص خود را  در هر حوزه ای دارد افزود: استان کردستان دارای ظرفیت های مناسب در  برای سرمایه گذاری دارد که امیدواریم این امر با وجود مسوولین پای کار باعث رشد و پویایی این استان شود.

وی با اشاره به اینکه برای دو هزار و 200 نفر از سازمان های مردم نهاد در حوزه بانوان دوره آموزشی برگزار گردیده عنوان داشت:سازمان‌های مردم نهاد نقطه اتکای دولت  هستند و باید برای پویایی آنها تلاش کرد.

ابتکار گفت: فرصت پروژه‌های اختصاصی برای سازمان‌های مردم نهاد برقرار است و معاونت زنان باید در این امر زنان را مورد حممایت خود قرار دهند.

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:جود کرونا، جنگ روانی و شرایط اقتصادی کشور را در شرایط سختی قرار داده است اما در کنار همه اینها صبر و ایستادگی مردم قابل تقدیر است و امیدواریم که با در کنار هم بودن تمامی مشکلات را پشت سر بگذاریم.

ابتکار در ادامه به برگزاری یادواره هفده هزار زن شهید و جانباز در تمامی استان های کشور اشاره کرد و عنوان داشت: معرفی زنان شهید و ایثارگر و از خودگذشتگی زنان جانباز  از اهداف برگزاری این یادواره است و در استان کردستان نیز باید بسیار پرشور برگزار شود.

در ادامه این جلسه بعضی از مدیران دستگاه های اجرایی به ارایه اقدامات انجام گرفته در جهت هر چه بهتر عملی شدن ارتقا وضعیت زنان در استان پرداختند و  مشکلات خود را مطالبه کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار زن شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران

یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران برگزار شد به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079838 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران