Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تهدید "آویو کوخاوی" رییس ستاد مشترک ارتش اسرائیل برای حمله به مناطق مسکونی در جنگ احتمالی آینده با غزه و لبنان، این بار "بنی گانتس" وزیر جنگ این رژیم نیز لبنان را تهدید کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری "عرب ۴۸" فلسطین، گانتس ادعا کرد: اگر درگیری در جبهه شمالی اسرائیل رخ دهد، لبنان بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بار دیگر ادعاهای مقام‌های اسرائیلی علیه حزب‌الله لبنان را تکرار کرد و گفت: حزب الله اقدام به انبار سلاح و تجهیزات جنگی در مناطق مسکونی کرده و جان لبنانی‌ها را به خطر می‌اندازد.

وزیر جنگ اسرائیل همچنین با هشدار به دولت لبنان، مسؤولیت هرگونه پیامد این اقدام حزب‌الله را متوجه دولت بیروت کرد.

ادعای گانتس درحالی مطرح می‌شود که تاکنون هیچ شاهد و مدرکی برای ادعای این مقام صهیونیست در خصوص انبار مهمات توسط حزب‌الله در مناطق مسکونی به دست نیامده و مقام‌های لبنانی در مراتب مختلف این ادعاها را رد کرده‌اند.

گانتس مردادماه گذشته نیز تهدید کرده بود، در صورت هرگونه حمله حزب‌الله به اراضی اشغالی، زیرساخت‌های لبنان را نابود خواهد کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003EGp

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از عملیات‌های پیاپی رزمندگان خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی در چندین شهرک صهیونیست‌نشین خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، ساختمانی را در شهرک المناره هدف قرار دادند که نظامیان صهیونیست از آن استفاده می کردند.

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت

بر اساس بیانیه حزب الله، رزمندگان مقاومت در عملیات دیگری، دو ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست را در شهرک آویفیم هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب  الله در سومین عملیات خود، مقر نظامیان صهیونیست را در شهر حانیتا هدف قرار دادند.

 رسانه‌های رژیم اسرائیل از سقوط یک موشک شلیک شده از لبنان در چهارراه گوما واقع در الجلیل خبر دادند که به دنبال این حادثه، حرکت خودروها و عابرین متوقف شده است.

 حزب الله لبنان به دنبال این خبر، اعلام کرد که رزمندگان آن، ساختمانی را که نظامیان صهیونیست از آن در شهرک صهیونیست نشین المطله استفاده می‌کردند، هدف قرار داد‌ه‌اند. حزب الل همچنین از حمله به دو ساختمان دیگر در شهرک صهیونیست نشین شلومی خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله گسترده حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در جبهه شمالی
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است