Web Analytics Made Easy - Statcounter

مونشن گلادباخ در مجارستان از منچسترسیتی پذیرایی می کند.

دیدار رفت مونشن گلادباخ و منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پوشکاش آرنا برگزار می شود.

با توجه به اعمال محدودیت های سخت گیرانه دولت آلمان و جلوگیری از ورود انگلیسی ها به این کشور، با تایید یوفا دیدار رفت مونشن گلادباخ و منچسترسیتی در بوداپست مجارستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی طبق برنامه قبلی 6 اسفند از ساعت 23:30 به وقت ایران آغاز می شود. گفتنی است دیدار لایپزیش و لیورپول نیز 28 بهمن ماه در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این محدودیت ها از سوی دولت آلمان فقط برای تیم های انگلیسی بوده و شامل دیدار دورتموند-سویا و بایرن مونیخ-لاتزیو نمی شود.

همچنین بخوانید: لایپزیش - لیورپول در پوشکاش آرنا برگزار می شود / رسمی

اخبار داغ 

پژمان جمشیدی برنده سیمرغ بلورین اخلاق شد! استقلالی ها برای تمرین بعد از ظهر لباس ندارند | اوضاع غیر عادی در اردوی آبی پوشان ادامه دارد تتوی بدن خانم پرستار تهرانی آخر خط بود / خانه مجردی الهام دور از چشم شوهرش! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران روی کین: اگر نمی خواهید با منچستر قهرمان شوید به یک تیم میانه جدولی بروید داستان اولتراها؛ اهلاوی، گروه طرفداران الاهلی مصر؛ ردی از خون بر تاریخی که با افتخار آغاز شد و به انقلاب رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مونشن گلادباخ برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و فولاد به نشانی fooladfc.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و فولاد در سامانه رسمی باشگاه فولاد خوزستان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و فولاد سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه فولاد خوزستان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط تراکتور و فولاد

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و فولاد را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladfc.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750593

دیگر خبرها

  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • لیورپول - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • سوپرگل شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش شد