Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در آستانه روز پایانی جشنواره سی و نهم، شیوه انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به شرح زیر اعلام شد.

۱- سنجش آرای مردمی با مقیاس لیکرت در ۵ گزینه (از «خیلی پسندیدم» تا «اصلا نپسندیدم») انجام می‌پذیرد. مطابق این آزمون، به هر انتخاب، بسته به آن‌که در کجای طیف باشد از ۵ تا ۱ امتیاز داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌عبارت بهتر امتیاز هر فیلم، مجموع ستاره‌هایی است که از بینندگان خود گرفته است.

۲- همان طور که پیش‌تر اعلام شده است به منظور حفظ شرایط مساوی آزمون، بینندگان سئانس‌های فوق‌العاده، امکان شرکت در این بخش را نداشته‌اند.

۳- تعداد آرای مردمی کل کشور در طول جشنواره به صورت برخط از طریق سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) نمایش داده می‌شود.

۴- پایان رأی‌گیری برای تمام فیلم‌های جشنواره در سراسر کشور ساعت ۱۲ شب روز ۲۱ بهمن است.

۵- همزمان با مراسم اختتامیه، امتیازات ۵ فیلم اول به تفکیک تعداد آرای گزینه‌های پنج‌گانه منتشر می‌شود. امتیازات تفکیکی ۱۱ فیلم دیگر نیز به تهیه‌کنندگان خودشان اعلام می‌شود و در صورت موافقت، توسط ستاد جشنواره نیز انتشار می‌یابد.

۶- از تهیه کنندگانی که ابهامی درباره عدم ارسال پیامک برای شماره تلفن مشخص و یا به شمار نیاوردن رأی آن دارد ، درخواست می‌شود جزئیات را به ستاد جشنواره ارائه کند تا راستی‌آزمایی شود.

امسال برای نخستین بار و در راستای عدالت فرهنگی، بینندگان غیرتهرانی هم می‌توانند در انتخاب «بهترین فیلم از نگاه تماشاگران» شرکت کنند. همچنین در راستای شفافیت، آمار تعداد رای مردمی هر فیلم در سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) بصورت برخط منتشر می‌شود و روزانه به قید قرعه به ده نفر از پاسخگویان، پنج میلیون ریال هدیه می‌شود.

کد خبر 5142680

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سازمان سینمایی سیمرغ بلورین سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر جشنواره فیلم فجر بازیگر سینما رادیو نمایش حسین مسافر آستانه فیلم کوتاه شبکه سه سیما موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:
پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری