Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه روز دوشنبه ایرنا، این رقابت ها در بخش میل سنگین با شرکت ۲۰ ورزشکار به مدت یک روز در زورخانه شهید عراقی برگزار شد که در پایان نیز از یداله زنگنه پیشکسوت این ورزش نیز تجلیل به عمل آمد.  

همچنین در این مراسم نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان، امیر عرب سرپرست هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان و جمعی از پیشکسوتان با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در این رقابت ها ۵ نفر حائز رتبه برتر شدند که در نهایت اکبرخسروی و محسن زارع مشترک جایگاه نخست، پیمان شمسایی مقام دوم و مهدی حاج حسینی و حسین کیا ماری مشترکا سوم شدند.  

امیر عرب، سرپرست هیات زورخانه ای استان تهران با بیان اینکه در نظر است تا بتوان هر هفته مسابقات این چنینی را در رشته هایی از جمله میل و کباده نیز برگزار کنیم گفت: این برنامه های ورزشی می تواند شور و نشاط خاصی را میان ورزشکاران ایجاد کند.

براین اساس هدف از این گونه مسابقات فعالیت این ورزش با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع کرونا بوده است.  

ورزش زورخانه جز ورزش هایی ولایی و اخلاقی کشور محسوب شده که بیش از ۹۰ زورخانه در سطح استان تهران به صورت خصوصی و دولتی فعالیت دارند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شهرداری تهران ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شهرداری تهران ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شهرداری تهران ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی اخبار کنکور زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،در این مراسم که سرهنگ جوکار رئیس ورزش‌های پهلوانی استان و مسئولین زارچ حضور داشتند از امام‌جمعه زارچ و رئیس اداره ورزش و جوانان به‌عنوان مروج فرهنگ پهلوانی قدردانی به عمل آمد. 

 
تجلیل از ورزشکاران زورخانه و همچنین تجلیل از خانواده شهید ذاکری، شهید ناصر کریمی و شهید دادار از شهدای ورزشکار شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو