Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج آیت‌الله سید نصیر حسینی در بازدید از بیمارستان سلمان از نزدیک با جانبازان بستری در این بیمارستان دیدار و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار موسوی مدیرکل بنیاد شهید استان با بیان این که در عین بی پولی گام‌های بلندی برداشته شده اظهار کرد: ۴۰ تخت مازاد بر ظرفیت داریم و علی‌رغم این که بیمارستان اعصاب و روان است کنار ان اورژانس برای راحتی مردم ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حرکت‌های خوبی در این خصوص شده وسایل سرمایشی و گرمایشی آن قبلا بخاری بود الان اسپیلت شده که با ۵۷۰ میلیون تومان و در عین حالی که  دست خالی داشتیم کار کردیم.

این مسئول ادامه داد: تمام تخت‌ها فرسوده بودند همه را تغییر دادیم اورژانس را توسعه دادیم و داروخانه را شکل دادیم هر چند از تهران می‌گویند این مرکز ضرر می‌دهد اما معتقدیم که این یک نوع سرمایه‌گذاری است. 

مدیرکل بنیاد شهید استان گفت: در کل کشور ۱۱ بیمارستان این چنینی داریم که کار بستری و درمان را داریم همچنین در کنار آن کارهای جانبی از جمله کارهای فرهنگی و هنری را داریم که جانبازان وقت خود را با چنین برنامه‌هایی مثل معرق‌کاری و نقاشی و گلیم بافی سپری می‌کنند.

وی گفت: شهرداری یاسوج در حد توان به ما کمک  می‌کند کلینیک ما بدهی زیاد مالیاتی داشت که به عدد بسیار نازلی تبدیل شد‌ مشکل اساسی یکی بحث آمبولانس است که بیمارستانی با این تعداد جانباز اعصاب و روان آمبولانس ندارد ژنراتور برای برق نیاز دارد که در هنگام قطع برق به خصوص در شب جانباز اعصاب و روان دچار مشکلی نشود.

در ادامه نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: چنین بیمارستانی برای استان یک ضرورت است چرا که استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد زیادی جانباز دارد و باید به آن‌ها خدمات داده شود.

  آیت‌الله سید نصیر حسینی با بیان این که جانبازان به گردن همه ما حق دارند و باید خدمات مورد نیاز در اسرع وقت به آن‌ها داده شود به مشکلات این بیمارستان اشاره کرد و گفت: جای تعجب است که چنین بیمارستانی با چنین وضعیت خاصی آمبولانس ندارد اگر برای یک جانباز اعصاب و روان اتفاقی بیفتد چه کسی جوابگو خواهد بود.

وی با قدردانی از زحماتی که کادر مدیریتی و درمانی بیمارستان سلمان متقبل می‌شوند افزود: باید همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها یاری‌گر بیمارستان باشند و هر چه در توان دارند برای رفع مشکلات بیمارستان کمک کنند چرا که قشری عزیزتر و ارجح‌تر از جانبازان در جامعه نداریم آن‌ها جان و جسم و خود را برای راحتی و امنیت ما هدیه کردند.

حسینی با بیان اینکه مشکلات بیان شده توسط مسئولان بیمارستان برای ما غیر قابل پذیرش است و باید از هر طریق چه استانی و چه کشوری بارزی رفع کمبودها و مشکلات بیمارستان تلاش شود یادآور شد: به سهم خود پی‌گیر این مشکلات خواهم بود و مشکلات بیمارستان را با مسئولان مربوطه مکاتبه خواهم کرد.

در این نشست مسئولان بیمارستان گزارشی از وضعیت ساختمان قدیمی این بیمارستان، اسکلت ساختمان جدید که سال‌ها همچنان باقی مانده و آزمایشگاهی که اعتبار برای تجهیز ندارد و همچنین نبود وسایل سرمایشی و گرمایشی برای تنها سالن ورزشی و دیگر مشکلات بیمارستان ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان سرمایه گذاری بی پولی خبرگزاری فارس مشکلات بیمارستان اعصاب و روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمود پاکدل در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران اظهار کرد: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

وی افزود: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و … بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

پاکدل در خصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبرها را درست منعکس نمی‌کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 750838

دیگر خبرها

  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • ببینید | فوری؛ ترور محمد بن سلمان ناکام ماند!
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان