Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:46:55 GMT

تاکید مجدد آمریکا بر مواضع خود درباره برجام

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۲۹۶۷

تاکید مجدد آمریکا بر مواضع خود درباره برجام

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که موضع جو بایدن در خصوص ایران تغییری نداشته است و در صورت ازسرگیری کامل تعهدات هسته‌ای توسط ایران، ایالات متحده نیز به توافق هسته‌ای بازخواهد گشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از تله‌تریدر، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در کنفرانس خبری هفتگی خود به خبرنگاران گفت که همه چیز در رابطه با برجام در نهایت "به ایران بستگی دارد" اما تصریح کرد که دولت بایدن پیش از نهایی ساختن هر تصمیمی به مشاوره با 1 + 5 خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، شبکه سی‌بی‌اس نیوز روز گذشته ویدئوی کوتاهی از مصاحبه خود با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرده که در آن بایدن در پاسخ به سوال مجری برنامه‌ سی‌بی‌اس نیوز که می‌پرسید" آیا ایالات متحده اول تحریم‌ها را برخواهد داشت تا ایران به پای میز مذاکره بازگردد؟" گفت: نه.

بایدن در ادامه در پاسخ به سوال مجری که پرسید " آیا آن‌ها ابتدا باید به غنی‌سازی اورانیوم پایان دهند" سر خود را به نشانه تایید تکان داد.

خبرگزاری رویترز ساعاتی بعد به نقل از یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود با تصحیح حرف رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: آن‌ها باید به غنی‌سازی فراتر از محدودیت‌های برجام پایان دهند. چیزی در موضع آمریکا تغییر نکرده است. آمریکا می‌خواهد که ایران به پایبندی به تعهدات برجامی خود بازگردد و اگر این کار را انجام دهد، آمریکا نیز همین کار را انجام خواهد داد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توافق هسته ای جو بایدن برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری توییتر خود باا انتشار تصویری از دیدار خود با آویگیل ایدان ۴ ساله که توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی آزاد شده است، نوشت: من تا زمانی که همه گروگان‌ها مانند ابیگل که توسط حماس از خانواده‌های خود جدا و به اسارت گرفته شده اند، به آغوش خانواده‌های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت.

رئیس جمهور آمریکا با مظلوم نمایی درباره اسرای اسرائیلی و نادیده گرفتن هزاران فلسطینی در بند اسرائیل افزود: به آن‌ها قول می‌دهم. به خانواده‌های آن‌ها قول می‌دهم

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو