Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حدادی برای تمرینات خود راهی آمریکا شد.

احسان حدادی پیش از عزیمت به اردوی آمریکا اظهار داشت:

علی رغم میل باطنی برای پیگیری ادامه تمریناتم به آمریکا خواهم رفت زیرا به واقع در ایران تمامی شرایط و امکانات مناسب را برای تمرین کردن دارم اما متاسفانه به خاطر اینکه مربی من (مک ویلکینز)۷۰سال سن دارد و در شرایط فعلی که ویروس کرونا همه دنیا را در بر گرفته است امکان سفر به ایران را ندارد و به همین دلیل من مجبورم که خودم به آمریکا بروم تا بتوانم زیر نظر ایشان تمریناتم را ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی تصریح کرد:

من باید به این نکته تاکید کنم که شرایط برای من در اردوی خارج از کشور بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود زیرا در آنجا من باید در یک اتاق کوچک آن هم با وجود یک هم اتاقی زندگی کنم و تمریناتم را پیگیری کنم ،اما در ایران می توانم در یک محل مناسب و با شرایط ایده‌آل تری زندگی و تمرین کنم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا ادامه داد:

همچنین در ایران می‌توانم حسین توکلی، فیزیوتراپ و حتی دوستانم را در کنار خود داشته باشم اما در آمریکا باید تنها باشم آن‌هم با تمام سختی‌هایی که تمرین کردن دارد و به ویژه فشارهای روانی که وجود خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب مدال در المپیک توکیو امیدوار است بیان کرد:

آدمی هستم که هیچ وقت برای کسب مدال قول نمی‌دهم ولی این قول را می‌دهم که تمام توانم را به صورت صد در صدی به کار گیرم تا بتوانم نتیجه قابل توجهی در المپیک کسب کنم ،خوشبختانه انگیزه‌ای به مراتب بیشتر از المپیک‌های قبلی برای کسب مدال دارم و امیدوارم که بتوانم دل مردم کشورم را شاد کنم.

 حدادی همچنین گفت:

رقابت در میدان المپیک کار بسیار دشواری است ولی گرفتن مدال اصلا نشدنی نیست و هر امکانی در المپیک وجود دارد زیرا در المپیک هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و حتی باید برای آن ورزشکاری که پایین ترین رتبه را در رنکینگ دارد نیز شانس کسب مدال قائل بود.

اخبار داغ 

پژمان جمشیدی برنده سیمرغ بلورین اخلاق شد! دستور رییس قوه قضاییه به دادستان علیه رییس هیات مدیره استقلال تتوی بدن خانم پرستار تهرانی آخر خط بود / خانه مجردی الهام دور از چشم شوهرش! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران روی کین: اگر نمی خواهید با منچستر قهرمان شوید به یک تیم میانه جدولی بروید داستان اولتراها؛ اهلاوی، گروه طرفداران الاهلی مصر؛ ردی از خون بر تاریخی که با افتخار آغاز شد و به انقلاب رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی