Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسکو گفت: نارسایی های کشور به خاطر دور شدن از باورهای انقلابی و سنت های الهی است.

به گزارش برنا، محمدباقر قالیباف که در راس هیاتی پارلمانی در مسکو بسر می برد در جشن انقلاب اسلامی در بین ایرانیان مقیم مسکو تصریح کرد: ما منکر نارسایی ها در کشور نیستیم  اما این امر به انقلاب ارتباط ندارد بلکه به این خاطر است از باورهای انقلاب فاصله گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مردم باوری محصول انقلاب اسلامی بود و  انقلاب ما هم بر اساس سنت الهی شکل گرفت، اظهار کرد: هرگاه مشکلی پیدا شد به این خاطر است از سنت ها و باورهای انقلاب دور شدیم. 

قالیباف ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با انواع بحران ها مواجه شد که فقط یکی از آنها کافی بود کشوری را از پای در بیاورد اما انقلاب ما به خاطر خداباوری بر همه بحران ها چیره شد. 

وی تاکید کرد: امروزه حوزه نفوذ اتقلاب تا مدیترانه رفته است و بدون قطع امروز جزو ۱۰ کشور اول در صنایع نظامی هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم

وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشستی در پایتخت قرقیزستان، آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، "سرگئی شویگو" وزیر دفاع روسیه در دیدار با امیرسرتیپ "محمدرضا آشتیانی" وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ایران گفت که روسیه آماده گسترش همکاری نظامی با ایران است.

شویگو، امروز (جمعه) در دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگ‌های در آستانه، گفت: ما آمادگی خود برای پیشرفت و گسترش بیشتر همکاری سودمند دوجانبه نظامی و همکاری نظامی-فنی را اعلام می‌کنیم.

تاکید شویگو بر آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران با وجود پابرجا بودن ادعای غرب درباره حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین انجام شده است.

ایران ادعای عرضه پهپاد‌های جنگی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را رد کرده و همکاری‌های نظامی با مسکو را در چارجوب روابط دفاعی دوجانبه با این کشور دانسته است.

مسکو نیز گفته بر خلاف اوکراین که برای پیش بردن جنگ به تسلیحات و مهمات متحدان غربی خود متکی است، در این جنگ از تولیدات صنایع نظامی داخلی استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است