Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:23:56 GMT

یک ابهام بزرگ درباره بازی سوسیداد- منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۳۱۷۷

یک ابهام بزرگ درباره بازی سوسیداد- منچستریونایتد

این امکان وجود دارد که دیدار رفت بین دو تیم رئال سوسیه داد و منچستریونایتد در کشوری به جز اسپانیا برگزار شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک وقفه که در رقابت‌های اروپایی از جمله لیگ قهرمانان و لیگ اروپا ایجاد شد، این مسابقات هفته آینده از سر گرفته خواهد شد؛ در یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا پنج شنبه هفته آینده رئال سوسیداد میزبان منچستر یونایتد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با این حال یک ابهام بزرگ درباره بازی سوسیداد و یونایتد وجود دارد. محدودیت های موجود در کشور اسپانیا و عدم صدور مجوز  نشستن پرواز های انگلیس باعث شده که برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. این محدودیتی است که در آن هیچ استثنایی برای ورزشکاران حرفه ای و از جمله فوتبالیست ها در نظر گرفته نشده است بنابراین شامل منچستر یونایتد نیز خواهد شد.

 

در این بین فدراسیون فوتبال اسپانیا و رئال سوسیداد به دنبال راهی برای گرفتن مجوز حضور منچستریونایتد در این کشور هستند اما در صورتی که با این قضیه موافقت نشود این مسابقه باید در مکان دیگری برگزار گردد. در همین ارتباط شایعات حاکی از آن است که باشگاه رئال سوسیداد با مسئولان یوونتوس در تماس بوده و ممکن است در صورت موافقت مقامات ایتالیایی مسابقه آنها برابر یونایتد در تورین برگزار ششد.

 

 

منچستر یونایتد رئال سوسیداد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رئال سوسیداد رئال سوسیداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم