Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهتاب حسینی، رییس بهزیستی سیرجان در آیین افتتاح خانه کودک و نوجوان کوثر با تقدیر از همت عالی انجمن زنان نیکوکار گفت: یکی از مهمترین وظایف بنیاد‌های خیریه عملکرد شفاف و جلب اعتماد نیکوکاران برای پیشبرد اهدافشان است که بنیاد زنان نیکوکار سیرجان توانسته اعتماد و اقبال عمومی را نسبت به عملکرد خود جلب کند و همین مهم، باعث همیاری بی نظیر و خالصانه نیکوکاران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سیرجان از جمله شهرستان‌های با پتانسیل بالای استان است و انتظار ما این است که با توجه به وجود صنایع مادر و بخش خصوصی فعال در سیرجان، طی چندسال آینده تمامی افراد تحت پوشش بهزیستی، باز توان شوند.

درخشنده صالحی، مدیرعامل انجمن زنان نیکوکارسیرجان نیز در مورد روند ساخت مجتمع خانه کودک و نوجوان کوثر یک بیان داشت: خانه کوثر با زیربنایی به مساحت ۳۸۰ متر مربع با ۸ اتاق و با هزینه ۸ میلیارد و پانصد میلیون ریال برای نگهداری از بیست کودک ۶ تا ۱۲سال ساخته شده است.

او افزود: این بنا به مدت شش ماه با پیگیری انجمن زنان نیکوکار و به همت خیرین ساخته و تجهیز شده است.

 صالحی رسالت انجمن زنان نیکوکار را برای اهداف بهزیستی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با کمک بهزیستی سیرجان از یکسو و همراهی خیرین و نیکوکاران از سوی دیگر بتوانیم گام‌هایی اثر بخش را در حوزه شبه خانواده برداریم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمان کودکان بی سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها