Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، نشست بررسی مشکلات اجتماعی و هنجارشکنی در دادگستری چاروسا برگزار شد.

در این نشست که از سوی رئیس دادگستری چاروسا برگزار شد امام جمعه، بخشدار، شهردار و شورای شهر، فرمانده بسیج و نیروی انتظامی قلعه رئیسی و جاورده و جمعی از فرماندهان پایگاه های چاروسا حضور داشتند.

حجت الاسلام انصاری پور رئیس حوزه قضایی در این نشست ابتدا با گرامیداشت دهه فجر 22 بهمن را نماد عزت و اقتدار نظام دانست و خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن نماد اتحاد و اقتدار ملت ایران است و تا زمانی که این مردم در راه اسلام و انقلاب و ولایت ایستادگی کرده و می کنند، احدی توان تعرض به کشور عزیزمان را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دادگستری چاروسا امنیت را مهمترین مقوله امروز کشور دانست و گفت: برای ایجاد امنیتی پایدار نیازمند همت بزرگی از سوی مردم و همه مسئولین هستیم.

انصاری پور با تذکر به کسانی که در جهت امنیت و آرامش مردم تخطی از آنها سرمی زند تاکید کرد: دستگاه قضا و نیروهای نظامی و انتظامی در جهت آرامش مردم ذره ای کوتاه نخواهند آمد و کسانی که به دنبال ناامنی و عدم آرامش برای مردم هستند هشدار میدهیم که به شدت با آنها برخورد خواهیم کرد چرا که خط قرمز قانون امنیت و آرامش برای ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر جلساتی در خصوص آژانس های مسافربری برگزار شد که از آنها خواسته شد تا طبق قانون فعالیت کنند و بسیاری از آژانس ها متاسفانه اقدامات قانونی را رعایت نکردند و حتی بسیاری از آنها مجوزهای لازم را ندارند که برای مردم نگرانی به همراه دارد.

رئیس حوزه قضایی چاروسا تصریح کرد: استفاده از شیشه دودی، عدم مدارک لازم برای فعالیت و نداشتن پارکینگ مناسب از مهمترین تخلفات سر زده از رانندگان و صاحبان آژانس های مسافربری هستند که به همین دلیل تا نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکنند پلمپ خواهند بود و بازگشایی آنها زمانی اتفاق رخ می دهد که مدارک خود را تکمیل و نهادهای ذی ربط آنها را تایید کنند.

انصاری پور با بیان اینکه مخالف درآمدزایی و اشتغال جوانان نیستیم اما مخالف بی قانونی هستیم بیان کرد: بسیاری از جوانانی که در این آژانس ها فعالیت می کنند جوانان خوبی هستند اما مدارک آنها تکمیل نیست و مردم احساس امنیت نمی کنند و احساس امنیت را ما به عنوان قانون مدار باید به وجود آوردیم و در این جهت باید هر صاحب آژانس و راننده باید مدارک خود را تکمیل و فعالیت کنند.

رئیس حوزه قضایی تذکری هم به رانندگانی داد که در سطح شهر خودروها و موتورسیکلت های خود با سر صدای زیاد سبب عدم آرامش برای مردم می شوند داد و تاکید کرد: در سطح شهر شاهد مواردی هستیم که افرادی اقدام به رانندگی با خودروهای می کنند که با سر و صدای زیاد سبب نگرانی مردم می شوند که این خودروها و موتور سیکلت ها در حال شناسایی و در آینده نزدیک آنها را پارگینگ انتقال خواهیم داد.

وی نبود پارکینگ در چاروسا را یک معضل اساسی دانست و گفت: نبود پارکینگ مشکلاتی برای حوزه دادگستری و نیروی انتظامی به همراه دارد که از جوانان می خواهیم که برای اشتغال خود هم که شد نسبت به راه اندازی پارکینگ اقدام کنند.

انصاری پور هشداری به شب 22 بهمن هم داد و اظهار داشت: همه از شادی در شب 22 بهمن که شب بزرگ و به یادماندنی پیروزی انقلاب اسلامی است اسقبال می کنند و ما به عنوان مسئوول هم این را افتخار و استقبال می کنیم و حتی خود شرکت می کنیم اما در سالهای گذشته در بسیاری از شهرها شاهد افراد سودجو که به این بهانه به اماکن عمومی ضربات سنگینی وارد کردند و به بهانه شب پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خرابکارانه را انجام دادند که ضرر این اقدامات به امکان عمومی مردم رسید و مطمئن باشند اگر دستگاه قضا شاهد چنین مواردی باشد به شدت برخورد خواهد کرد.

رئیس حوزه قضایی چاروسا در خصوص قهوه خانه های فاقد مدارک هم بیان کرد: قهوه خانه های که فاقد مدارک فعالیت هستند باید هر چه سریع تر نسبت به صدور مدارک خود اقدام کنند و هر یک از قهوه خانه های که فاقد مدارک لازم باشند پلمپ خواهد شد و همچنین قهوه خانه ها باید در زمان مقرری که اعلام شد و از ساعت 11 شب نسبت به تعطیلی صنف خود اقدام کند و همچنین  اگر شواهدی نسبت به فعالیت غیرقانونی داشته باشند علاوه بر پلمپ برخورد خواهیم کرد.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی هم در این نشست با گرامیداشت دهه فجر و ایام الله 22 بهمن عنوان کرد:

رضا پهلوی یک بی دین لامذهب بود که 20 سال بر این کشور حکومت کرد و پسرش محمدرضا 37 سال دیکتاتوری و مزدورانه بر این ملت مسلط شد و هیچ ارزشی برای مقدسات مردم قائل نبودند برای تظاهر به حج و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) می رفتند.

وی با بیان اینکه ما قبل از انقلاب 57 برده انگلیس و آمریکا بودیم و دهه فجر طلوع انقلاب بود تاکید کرد: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است و قبل از انقلاب حاکمیت و مناسبات بین حاکم و مردم همواره رابطه غیر اسلامی، رابطه سلطان و رعیت، رابطه غالب و مغلوب بود و دهه فجر آمد این سلسه غلط این هندسه معیوب و این رشته بیمار را قطع کرد و 22 بهمن عید حقیقی برای ملت ماست و در حکم عیدفطر است که ملت در آن از یک دوران سخت خارج شد و دورانی که محرومیت از تغذیه معنوی و مادی را بر ملت تحمیل کرده بودند و 22 بهمن در حکم عید قربان و در این ایام ملت ما اسماعیل های خودش را قربانی کرد و به مقام های قرب و معنوی رسیدند.

صلواتی خاطرنشان کرد: 22بهمن در حکم عید غدیر است و در این روز نعمت ولایت اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی به صورت عملی محقق شد و دهه فجر دهه ولادت امامت در کشور است و دهه فجر تجسم اراده و عظمت امام بزرگوار است و تجدید عهد و پیمان با ولایت و دهه گرامیداشت بزرگترین معجزه الهی در این قرن است و مظهر شکوه و عظمت مردم ایران بود.

وی به مراسم شب 22بهمن اشاره و عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا شب 22 بهمن مساجد سطح شهر و روستاها اقدام به بانگ الله اکبر و همچنین با همکاری شهرداری و دهیاران در روستاها جشن ها خوبی برگزار شود.

صلواتی تذکر لسانی را یکی موارد مهم برای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و عنوان کرد: روحانیت، بسیج و مجموعه نهادهای فرهنگی باید در زمینه تذکر لسانی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است حساس و اقدام کنند چرا می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

 

خطیب جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه باید با آژانس های مسافربری غیرقانونی برخورد شود به قهوه خانه هم اشاره و تاکید کرد: وقتی مصوبی در نشستی اعلام و وصف می شود باید در جهت اجرا شدن آن همه همکاری و کمک کنند ابتدا باید با قهوه خانه های که واقعا مدارک لازم را ندارند برخورد و سپس زمان بازگشایی آنهاست که باید شب ها در همان ساعت ها 11 شب دیگر تطعیل باشند ضمن اینکه بسیاری از آنها تا بعد از نیمه شب هم باز هستند و فعالیت می کنند.

صلواتی با تقدیر از زحمات بسیج و نیروی انتظامی بیان کرد: در بسیاری مواقع مشاهده می کنیم حضور قانون در یک فضا سبب کاهش جرم می شود و همین که در جلوی بازرسی کوشک و یا سطح شهر شاهد وجود نیروی انتظامی و بسیج باشیم فضا برای عاملین ناامنی و افرادی که سبب خدشه وارد کردن به آرامش مردم می شود ناامن می شود و باید گشت زنی بسیج و نیروی انتظامی بیشتر شود.

امام جمعه قلعه رئیسی به روز 22 بهمن هم اشاره و اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی امسال و راهپیمایی خودرویی که اعلام شد همه مردم را به شرکت در راهپیمایی خودرویی روز 22 بهمن که از گلزار شهدای گمنام شهر قلعه رئیسی از ساعت 9صبح آغاز خواهد شد و به سمت دهستان جاورده و سپس به سمت روستای الگن و گلزار شهدا این روستا و قبر شهید بویر و سپس به سمت گلزار شهدا قلعه رئیسی ختم خواهد شد شرکت باشکوهی داشته باشند.

داربام بخشدار چاروسا هم در این نشست با بیان اینکه عظمت انقلاب اسلامی در دهه فجر باید برای نسل جوان بازگو شود گفت: راهپیمایی 22بهمن نماد وحدت و همبستگی و انسجام ملی است.            

وی خواستار حضور باشکوه مردم و مسئوولین در راهپیمایی خودرویی روز 22 بهمن شد و ادامه داد: همه ما باید تابع قانون و قانونمداری اصل قرار دهیم و آژانس های تلفنی و قهوه خانه ها نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

همچنین در این نشست، شهردار، شورای شهر، فرمانده نیروی انتظامی و بسیج، فرماندهان بسیج و روحانیت در موارد مختلفی به موضوع امنیت و املاک متخلف و همچنین شب و روز 22 بهمن تاکید و خواستار حضور همگانی مردم و مسئوولین در جشن پیروزی انقلاب شدند.

 انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: قهوه نیروی انتظامی انقلاب اسلامی امام جمعه رئیس حوزه قضایی نیروی انتظامی قهوه خانه قهوه خانه ها قلعه رئیسی انصاری پور اقدام کنند روز 22 بهمن مدارک خود خود اقدام دهه فجر آژانس ها سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، بیست و هشتم فروردین‌ ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری‌ ری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

 

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

 جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • آسیب ریزسیارک ها به آزمایشگاه فضایی چین در مدار زمین
  • دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
  • دستگیری تنها چهار نفر متخلف در آزمون دیروز
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری