Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@18:09:38 GMT

موتورسیکلتی برای کودکان (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۳۶۸۹

موتورسیکلتی برای کودکان (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، رانت نسخه‌ای مینیاتوری از موتورسیکلت الکتریکی و فول سایز گرانت است و همانند برادر بزرگ‌تر خود به منظور گشت‌وگذار در محیط‌های خارج از شهر طراحی شده است.

اگرچه مشخصات فنی این موتورسیکلت اعلام نشده اما ولکان تائید کرده رانت به کنترل‌های از راه دور، محدود کننده پرفورمنس و اعلان‌های مخصوص برای اطمینان والدین از کنترل بچه‌های خود در زمان سواری با این موتورسیکلت مجهز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانت همچنین دارای سه حالت سواری متناسب با توانایی‌های موتورسوار می‌باشد.

ولکان همچنین امکان انتخاب صندلی‌ها و دوشاخ متفاوت را برای افراد با وزن‌های مختلف خواهد داد تا بچه‌ها فوراً با این موتورسیکلت هماهنگ شوند.

رانت با یک‌بار شارژ می‌تواند مسافت ۵۶ کیلومتری را طی کند و زمان شارژ باتری آن با سوکت استاندارد خانگی ۲ ساعت طول خواهد کشید. ولکان می‌گوید قیمت رانت از ۲۹۹۵ دلار شروع می‌شود.

مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید: با اضافه شدن رانت به سبد محصولاتمان همه اعضای خانواده می‌توانند از گشت‌وگذار خارج از جاده لذت ببرند. قوای محرکه فاقد کلاچ، تک سرعته و الکتریکی برای موتورسواران تازه‌کار بهتر است زیرا می‌توانند طرز رانندگی را یاد بگیرند و از طرف دیگر والدین هم با برنامه‌های موبایلی کنترل از راه دور قادر هستند وضعیت کودکان خود را بررسی نمایند.

 

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گرانت ولکان موتورسیکلت موتورسواران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احسان مومنی گفت:در سال گذشته ۴۱ درصد از تصادفات منجر به فوت در شهر تهران مربوط به عابران پیاده، ۴۶ درصد از تصادفات منجر به فوت به رانندگان موتورسیکلت و ۱۳ درصد از تصادفات منجر به فوت به راننده و سرنشین خودرو بوده است. 

وی ادامه داد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از سوی راکبین موتورسیکلت شاهد کاهش تصادفات در شهر تهران باشیم. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ۶۰ درصد از تصادفات موتورسیکلت سواران خود راکب مقصر در حادثه بوده است.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه