Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@03:37:47 GMT

کسب دو رتبه برتر ملی بخش کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۳۹۸۴

کسب دو رتبه برتر ملی بخش کشاورزی

جوادی از کسب دو رتبه برتر ملی توسط بهره برداران بخش کشاورزی در شهرستان سربیشه خبر داد.

«مریم جوادی بایگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از نمونه های ملی و استانی بخش کشاورزی گفت: در خراسان جنوبی 10 نفر به عنوان افراد برتر ملی انتخاب شدند که از این تعداد بهره برداران بخش کشاورزی، دو نفر از شهرستان سربیشه حائز رتبه های برتر ملی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرجهادکشاورزی سربیشه افزود: امسال به لطف خداوند متعال و پشتکار بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان سربیشه غلامرضا کریمی بهره بردار نمونه نگهداری و بهره برداری از قنوات و مریم همت پور شرکت تعاونی نمونه زنان روستائی به عنوان دو نمونه ملی برگزیده شدند.

 

جوادی اظهار کرد: درسطح استانی نیز ۶ بهره بردار نمونه استانی به نام های مریم همت پور تسهیلگر نمونه استانی، محمد ارجمندزاده تولید کننده نمونه محصول عناب، صادق حسینی شرکت سهامی زراعی نمونه، سعید محسنی نیک زنبوردار نمونه، افسانه حسینی داروخانه دامپزشکی نمونه و عصمت حسینی زن نمونه عشایری افتخارآفرینان این شهرستان بودند .

 

وی ابراز امیدواری کرد: با همت والای کشاورزان در سالهای آتی همچنان شاهد درخشش در همه بخش‌های تولید باشیم.

پایان پیام/706

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان سربیشه خراسان جنوبي بخش کشاورزی برتر ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان