Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل کردستان گفت: از نظر بودجه و داشتن بازیکنان شاخص تیم چهاردهم لیگ بودیم و اولین هدفمان این بود که در رده آخر قرار نگیریم.

آرش صادقیانی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص فصلی که تیم والیبال راهیاب ملل کردستان با ایستادن در رده دسیزدهم لیگ برتر به اتمام رساند، اظهار داشت: آخرین تیمی بودیم که برای حضور در لیگ بسته شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها ۳ روز مانده به آغاز لیگ برتر تصمیم قطعی برای تیمداری گرفته شد و زمانی که خواستیم در چند روزه باقی مانده به آغاز مسابقات، یارگیری کنیم ۱۴ تیم لیگ برتری و هفت تیم دسته یکی تیم‌هایشان را بسته بودند و تقریبا بازیکنی برای جذب باقی نمانده بود، ولی ما دنبال بازیکن بودیم. خوشبختانه با تمامی این سختی‌ها در اوایل لیگ، رفته رفته بهتر شدیم و به تیم‌های باکیفیت لیگ در بخری بازی‌ها فشار زیادی آوردیم و از خیلی تیم‌ها ست گرفتیم.

وی بااشاره به مصدومیت‌های بدموقعی که گریبان تیم راهیاب را در طول فصل گرفت، تصریح کرد: متاسفانه ۶ نفر از بازیکنانم با مصدومیت‌هایی روبرو شدند که دیگر نمی‌شد از آن‌ها استفاد کرد. متاسفانه برای دست طهماسبی مشکل پیش آمد، پای اشکان حقدوست شکست و جعفرزاده هم دچار پارگی ACL شد و حتی آرمین صادقیانی هم از از ناحیه انگشست شست دچار آسیب دیدگی شدیدی شد. جدا از لشگر مصدوم‌ها، بهترین بازیکنانمان هم با پیشنهاد‌هایی خوب از تیم‌های دیگر روبرور شدند از تیم جدا شدند؛ برای نمونه کاریل داداش‌آده که از او به عنوان پدیده لیگ در پست پشت‌خط‌زن یاد می‌کنند در نیم فصل با پیشنهاد سایپا روبرو شد و ما هم نتوانستیم او را نگه داریم. با این مشکلت بود که روند رو به رشدمان دچار اختلال می‌شد. به نظرم امسال برای کسب تجربه بازیکنان جوان تیم بسیار موثر بود و فرصتی شد تا این بازیکنان خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم راهیاب ملل کردستان درپاسخ به این سوال که آسیا این تیم را در سال آینده نیز در لیگ برتر خواهیم دید یا خیر؟ گفت: در جلساتی که با مدیران مجموعه راهیاب داشتیم قرار است تیمداری ادامه داشته باشد و باتوجه به علاقه‌ای که مدیران این شرکت خصوصی به والیبال دارند در فصل آینده با برنامه‌ریزی بهتری در لیگ حضور خواهیم داشت چراکه هدفمان در این تیم بلند مدت است. از نظر بودجه و داشتن بازیکنان شاخص تیم چهاردهم لیگ بودیم و اولین هدفمان این بود که در رده آخر قرار نگیریم که خوشبختانه اینگونه شد و در جایگاه سیزهم ایستادیم. مطمئنم اگر تمامی بازیکنانمان را در طول فصل در اختیار داشتیم، نتایج بهتری کسب می‌کردیم و شاهد بودید که در چهار یا پنج بازی با نتیجه ۳ بر ۲ و در اثر کمتجربگی شکست خوردیم.

وی راجع به نشست مجازی تبادل افکار آلکنو با مربیان لیگ برتری اظهار کرد: این جلسه اتفاق خیلی خوبی بود. خوشبختانه کرونا شریط ایجاد کرد که بتوانیم از قابلیت‌های فضای مجازی در مسیر درست بهره ببریم. نشست با آلکنو جلسه بسیار پرباری بود و به شناخت افکار طرفین کمک شایانی کرد. آلکنو برنامه بسیار خوب و دقیقی برای تیم ملی دارد و امیدورام حضور این مربی روس برای والیبال ایران منشا خیر باشد.

صادقیانی در پایان گفت: شناخت دورادوری از آلکنو داشتم و تصور می‌کردم او فردی سخت‌گیر باشد، اما پس از جلسه کاملا دیدم عوض شد، زیرا آلکنو را فردی افتاده و در عین حال دقیق دیدم. او از برترین مربیان جهان است و مهمترین افتخارات والیبال را کسب کرده است. همچنین از برگزار کنندگان لیگ و باشگاه‌ها که از این شرایط سخت و محدودیت‌ها را بخاطر تیم ملی و حضورش در المپیک، تمکین کردند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: شب درخشان لژیونر‌های والیبال ایران در لیگ‌های اروپایی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال آرش صادقیانی راهیاب ملل مریوان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال راهیاب ملل مریوان راهیاب ملل لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن دهقانی معاون سیاسی سپاه الغدیر یزد در جمع استادان و مسئولان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به تجزیه و تحلیل شرایط کنونی جهان پرداخت و با بیان اینکه ساختار قدرت در جهان در حال تغییر است، تلاش کشورها را برای سهم‌خواهی از آینده دنیا براساس نظام چندقطبی را غیراجتناب خواند.

وی، بیشترین پیشرفت انقلاب را در علوم نظامی دانست  و گفت: در ساخت تسلیحات با وجود تحریم‌های فراوان، از دنیا جلو هستیم که سازندگان آن جوانانی هستندکه روزگاری دانشجوی  کلاس درس این دانشگاه بودند.

معاون سیاسی سپاه الغدیر، شرایط کنونی جهان را گذرا اعلام کرد و متذکر شد: یک مفهوم کلی مورد تأیید اکثریت اندیشمندان و سیاستمداران است، ساختار قدرت جهان در آینده تغییر می‌کند. ما دریک پیچ تاریخی بوده و کشورها در حال افزایش سهم خود از آینده جهان هستند که از نمونه‌های آن به تحرکات ترکیه و آذربایجان در مرزهای شمال‌غربی کشور و عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با دول عربی، جنگ غزه و حمله روسیه به اوکراین و پیشی گرفتن هند از ژاپن در توسعه و پیشرفت را می‌توان نام برد.

دهقانی افزود: به نقل از مجله معروف نیوزویک هر آنچه آمریکا در 200 سال جمع کرده در 20 سال در حال خرج کردن است. ایالات متحده در رابطه با فقر با ظلم داخلی دست‌ و پنجه نرم می‌کند؛ چراکه همزمان با افزایش دارایی‌های ثروتمندان آمریکایی، سالانه هزاران آمریکایی دیگر در نتیجه عدم درآمد کافی، جان خود را از دست می‌دهند.

وی، جنگ رژیم صهیونیستی با مسلمانان غزه را در حقیقت جنگ با ایران برشمرد و گفت: این رژیم جعلی برای آینده خود خواستار تنش با ایران است تا مسیر دخالت کشورهای استعمارگر در جنگ را هموار کند.

معاون سیاسی سپاه الغدیر، خصوصیات عملیات وعده صادق را شامل بازدارندگی استراتژیک، حفظ تسلیحات محرمانه، عدم استفاده از عنصر غافلگیری و بدون اتکا به نیروهای حماس، حزب‌الله و یمن دانست و گفت: پایگاه نواتیم اسرائیل که از مراکز لجستیکی نیروی هوایی صهیونیست‌ها بود با کمترین تلفات انسانی نابود شد و شاهد تبلیغات دشمن در مورد تلفات نیروی صهیونیستی و احیاناً غیرنظامیان در سرزمین‌های اشغالی نبودیم.

دهقانی، دستاوردهای عملیات «وعده صادق» را مهم دانست و تشریح کرد: در داخل جنگ خاتمه یافته تلقی شد و بازار به آرامش رسید و قیمت دلار کاهشی و به کشورهای منطقه این پیام مخابره شد که امنیت داخل ایران خدشه‌ناپذیر است و کسی جرئت تعرض به آن ندارد.

وی از استادان دانشگاه خواست در شناسایی و روشنگری این عملیات بزرگ به جوانان اهتمام داشته و مانع از ناچیز جلوه دادن دشمن در زمینه دستاوردهای این کاربزرگ در اذهان دانشجویان شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • هاآرتص: سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود