Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:40:17 GMT

احتمال اعمال محدودیت‌های سختگیرانه در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۴۲۶۵

احتمال اعمال محدودیت‌های سختگیرانه در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با ابراز تاسف از افزایش ملایم میزان مبتلایان به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر عامل اصلی گسترش ویروس کرونا در استان تجمعات متراکم و طولانی ارزیابی شده که لازم است برای جلوگیری از این تجمعات اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه مراسمی بسیار با اهمیت است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم به صورت حرکت خودرویی و موتوری محدود شده که نشانگر اهمیت سلامت مردم است لذا باید از بسیاری از تجمعات غیرضروری  خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: با رسیدن به ایام پایانی سال احتمال شلوغ شدن بازارها و بعضی ادارات وجود دارد و اگر کنترل نشود مجددا مجبور به اعمال محدودیت‌های سختگیرانه خواهیم شد که برای جلوگیری از این اتفاق که باعث بروز آسیب جدی به کسبه و بعضی از مشاغل می‌شود خواهش ما رعایت بیش از پیش موارد بهداشتی است.

برگزار نمایشگاه مبلمان در شهرکرد منوط به نظر کمیته کارشناسی

عباسی در خصوص برگزاری نمایشگاه مبلمان در چهارمحال و بختیاری گفت: در صورتی که مجوز برگزاری نمایشگاه در سایر استان‌ها داده شده باشد، کسبه داخل استان با 50 درصد تخفیف بتوانند در این نمایشگاه غرفه بزنند و برگزار کننده تعهد رعایت موارد بهداشتی را بدهد با مدت محدود 5 روزه و با تایید کمیته‌ای کارشناسی با حضور عوامل مرکز بهداشت، استانداری، دادستانی و نیروی انتظامی، می‌توانند اقدام به برگزاری کنند.

تاکید مجدد استاندار در خصوص استفاده از ظرفیت فعالان فضای مجازی

وی با تشریح شیوه ابتلای خود به کرونا اظهار داشت: اگه سه عامل مراعات کردن، فاصله و ماسک  رعایت شود احتمال ابتلا به کرونا بسیار ضعیف است که برای تبیین این موضوع در بین مردم باید از ظرفیت فعالان فضای مجازی کمک گرفت.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری محدودیت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند