Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاون استاندار تهران ساختمان شماره 2 آتش نشانی شهرداری فرون آباد افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از پاکدشت، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، یوسفی جمارانی فرماندار، کورش میرزایی شهردار، جلیل سیری رئیس و کورش سیری نایب رئیس شورای اسلامی شهر، خانی بخشدار مرکزی و سایر مسئولان، ساختمان شماره 2 آتش نشانی با نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کورش میرزایی شهردار فرون آباد در این مراسم با بیان اینکه این ساختمان در زمینی به مساحت 850 مترمربع و با زیربنای386 مترمربع شامل ساختمان اداری و تعداد دو آشیانه احداث شده است، تاکید کرد: با بهره‌برداری از این ساختمان، میزان سرانه خدمات شهری ارتقای قابل توجهی خواهد یافت و باعث تسریع در ارائه خدمات ایمنی و پیشگیری به شهروندان خواهد شد.
وی هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری در بهره برداری از این پروژه را كاهش زمان رسیدن به حادثه و امدادرسانی مطلوب‌تر به شهروندان دانست و افزود: امیدواریم همشهریان عزیز نیز در این مهم آتش‌نشانان را یاری كنند.
شهردار فرون آباد با اشاره به اینکه با افزایش مشارکت شهروندان در اجرای پروژه ها باعث نشاط و امید در امور شهری خواهیم شد، خاطرنشان کرد: با همدلی و همیاری شهرداری و شهروندان زمینه تسریع در امر خدمت رسانی در زمینه های مختلف به ویژه فعالیت های عمرانی فراهم می شود.
میرزایی در پایان حرفه آتش نشانی را از جمله مشاغل دشوار و پر استرس در دنیا نامید و اضافه کرد: آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود، جان و مال انسان های گرفتار در مصیبت را نجات می دهند و در زمان وقوع حوادث استرس و فشاری که به آتش نشانان وارد می‌شود زیاد است و گاهی اوقات سطح انتظار و توقع حادثه دیدگان در این مواقع فراتر از توانمندی این عزیزان می باشد.
انتهای پیام/ح.ابویسانی


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساختمان شماره آتش نشانی شهرداری فرون آباد افتتاح شد فرون آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس