Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: جشن‌های دهه فجر انقلاب به همت اهالی مسجد کمیل با راه‌اندازی کاروان خودرویی و موتوری در سطح خیابان دماوند و برپایی نمایشگاه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد موسوی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جشن های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حضوری و مجازی در مسجد کمیل برگزار می شود، اظهار کرد: نمایشگاه انقلاب نیز به مدت دو روز در فضای این مسجد برپا شده است که تاریخچه ای از انقلاب اسلامی را به صورت مفید و مختصر در قالب دیوار نوشته و عکس و بنر بیان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین زندگی نامه حجت الاسلام والمسلمین علی انتشاری نجف آبادی -امام جماعت فقید مسجد کمیل که از روحانیون مبارز و یاران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود و در سال 1394 درگذشت- با محوریت شخصیت انقلابی وی، در قالب بروشور میان نمازگزاران این مسجد و کسانی که از این نمایشگاه بازدید می کنند، توزیع می شود.

 

امام جماعت مسجد کمیل (واقع در تهران، خیابان دماوند، نرسیده به چهارراه آیت) افزود: امسال به دلیل محدودیت در برگزاری برنامه ها با حضور حداکثری مردم به ویژه در روز 22 بهمن، جشن های دهه فجر انقلاب به همت اهالی این مسجد با راه اندازی کاروان خودرویی و موتوری در سطح خیابان دماوند برگزار می شود.

 

 

وی اضافه کرد: مسجد کمیل در ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) طرح «هر خانه، یک حسینیه، یک پرچم» را اجرا کرد که طی آن به هر یک از نمازگزاران این مسجد، پرچم سیاه به منظور نصب بر سر در منازل شان اهدا شد، اکنون طرح «هر خانه، یک پرچم» را اجرا می کند که طی آن پرچم جمهوری اسلامی ایران را میان نمازگزاران مسجد کمیل و تعدادی از ساکنان منطقه نارمک توزیع می کند.

 

موسوی در ادامه به مشارکت اهالی مسجد کمیل در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح منطقه نارمک تهران اشاره کرد و گفت: بسیجیان این مسجد به در منازل مردم این منطقه می روند و بر جا لازم باشد، افراد مبتلا به بیماری کرونا را به مراکز درمانی معرفی می کنند و به خانواده های نیازمند، بسته معیشتی و اقلام بهداشتی اهدا می کنند.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مساجد انقلاب مسجد کمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛نمازگزاران خرم آبادیا در حمایت از  اجرای طرح نور فراجا پس از اقامه نماز سیاسی،عبادی جمعه نمازگزاران در مصلی الغدیر با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی علیه بی حجابی و بدحجابی ضمن قدر دانی از فرماندهی نیروی انتظامی ،حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

شرکت کنندگان  در ابن تجمع خواستار  ترویج هر چه بيشتر  فرهنگ عفاف و حجاب و  تلاش همه دستگاه‌های اجرایی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.

دیگر خبرها

  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست