Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هندبال بانوان اشتادسازه با برتری مقابل ذوب‌آهن به دور نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان، تیم اشتاد سازه مقابل ذوب‌آهن قرار گرفته با برتری مقابل این تیم صعود خود را به دور بعد نهایی کرد.

اشتادسازه در دیدار امروز با نتیجه ۳۷ بر ۲۰ حریفش را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با این برد و کسب ۱۰ امتیاز صدرنشینی خود را در جدول رده بندی گروه N تثبیت کرد.

این تیم در آخرین بازی خود روز سه‌شنبه به مصاف شهید شاملی خواهد رفت. در دیگر بازی امروز شهید شاملی و پرسپولیس بهبهان به مصاف هم خواهند رفت.


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال با انجام دیدار تیم های شمس آذر و پیکان وارد هفته بیست و پنجم می شود. پیکان که با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد در ۹ دیدار اخیر خود در لیگ برتر تنها یک شکست برابر پرسپولیس را تجربه کرده است و در سایر دیدارها این تیم بدون امتیاز زمین را ترک نکرده است. در حالی که به هفته های پایانی در فصل بیست و سوم نزدیک می شویم رضا عنایتی از بازیکنان جوان بیشتری در ترکیب تیم خود استفاده می کند و در آخرین بازی این تیم برابر مس رفسنجان که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انجامید میانگین سنی خودروسازان حدود ۲۲ سال بود و عنایتی تنها مربی است که در این فصل و در یک بازی رسمی از دروازه‌بان سوم خود استفاده کرده است.

شمس آذر حریف پیکان در بازی امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند و شاگردان سعید دقیقی با اینکه فصل را با منفی ۳ امتیاز آغاز کردند اما توانسته اند عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده اند و با ۳۱ امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاده اند. دقیقی هم در این فصل بازیکنان باکیفیتی را به فوتبال ایران معرفی کرده است که دو نفر از آنها (علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری) با عملکرد بسیار خوبی که از خود نشان دادند مورد توجه دو باشگاه سپاهان و تراکتور قرار گرفتند و در نیم فصل از شمس آذر جدا شدند.

هر دو تیم پیکان و شمس آذر در این فصل بیشتر از بازیکنان جوان در ترکیب خود استفاده کرده اند و برخلاف خیلی از باشگاه ها با اعتماد به جوانان خود توانسته اند نتایج قابل قبولی را هم کسب کنند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و این بازی، دومین مصاف تاریخ دو تیم به حساب می آید. برخی از بازیکنان شمس آذر از جمله شاهین ثاقبی و فراز امامعلی سابقه حضور در پیکان را در کارنامه خود دارند و امروز باید رو در روی تیم سابق خود به میدان بروند.

این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود و دقیقی و شاگردانش امیدوارند تا ۳ امتیاز این دیدار خانگی را به حساب خود واریز کنند.

برنامه دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

* شمس آذر - پیکان؛ ساعت: ۱۸:۲۰

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

* هوادار - صنعت نفت؛ ساعت: ۱۷:۰۰
* تراکتور - استقلال تهران؛ ساعت: ۱۷:۰۰
* مس - گل گهر؛ ساعت: ۱۷:۴۵
* ذوب آهن - نساجی؛ ساعت: ۱۸:۰۰
* استقلال خوزستان - ملوان؛ ساعت: ۱۸:۱۵
* آلومینیوم - فولاد؛ ساعت: ۱۸:۱۵
* پرسپولیس - سپاهان؛ ساعت: ۱۹:۳۰

کد خبر 6092409

دیگر خبرها

  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد