Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ناظری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی دستگاه های دولتی و نهادهای خصوصی و با استفاده از زیرساخت های پستی این حوزه عملکردی و دربحث تجارت الکترونیک بتوانیم خدمات مفیدتر و موثرتری رو به هم استانی های عزیز ارائه بدهیم.
وی تاکید کرد: ستاپ از پروژه های برنامه محور می باشد که می تواند درحوزه فناوری ها و خدمات نوین کمک حال مجموعه پست باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظری اضافه کرد: در این پروژه برنامه داریم که به کمک شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها و افرادی که در زمینه اقتصاد دیجیتال فعالیت داشته باشند، با استفاده از زیر ساخت های شبکه پستی به کار بگیریم.                        مدیرکل پست لرستان ادامه داد: طی نشست هایی که با پارک علم و فناوری برگزار شده بود ،تبادل نظرهای صورت گرفت ودر نهایت چند تا از شرکت های معرفی شده، ا یده ها وطرحهای خود را معرفی کردند که مورد پذیرش قرار گرفت و ایده این شرکت ها تبدیل به خدمت و محصول خواهد شد تا بتوانند به اون اهداف خودشون که اقتصاد  دیجیتال هست، برسند.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران خرم آباد لرستان شرکت ملی پست ایران خرم آباد لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد