Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@12:05:39 GMT

زمینه اشتغال ۵۶ نفر در فارسان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۴۵۵۶

زمینه اشتغال ۵۶ نفر در فارسان ایجاد شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۷ طرح عمرانی در شهرستان فارسان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با هزینه ۴۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: طرح‌های افتتاح شده در بخش‌های گردشگری، خدماتی، بهداشت و درمان، زیرساخت، صنعت و آموزشی است که زمینه اشتغال ۵۶ نفر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افتتاح ۷ طرح بهداشتی و درمانی همزمان با دهه فجر

او از افتتاح یک مدرسه خیری و همچنین دو پایگاه سلامت در پردنجان و عیسی‌آباد و احداث مجتمع اقامتی بین راهی و اقامتگاه بوم‌گردی در روستای فیل‌آباد به عنوان مهمترین طرح‌های افتتاحی خبر داد و افزود: احداث بند سنگی، کانال بتنی، پرورش زالو، پژوهشکده طیور و توسعه معدن تزیینی و لاشه از دیگر طرح‌های افتتاح شده در این شهرستان است.

طاهری اضافه کرد: توسعه شبکه فشار متوسط و افزایش ظرفیت پست برق و مدرسه ۶ کلاسه نیز در این شهرستان کلنگ زنی شد و برای تکمیل طرح‌های کلنگ‌زنی شده ۱۲میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از دهه فجر سال۹۲ تاکنون در استان سه هزار و ۳۲۹طرح تکمیل و افتتاح شده است.

او افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از چهار هزار و ۹۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه مبارک فجر طرح عمرانی ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

بتول دانش شهرکی اظهار کرد: در این نمایشگاه و در پاویون سیستان و بلوچستان زنجیره‌های ارزش در حوزه‌ شیلات، آبزیان، خرما و سایر ظرفیت‌های استان در زمینه‌های سرمایه گذاری در معرض دید قرار گرفته و این ظرفیت‌ها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در صنایع شیلاتی افزود: ۸۰ درصد تور ماهیگیری و ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در این استان تولید می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، این استان را به مرکز تولید و اشتغال تبدیل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریع‌تر این سواحل را فراهم کرد.

 نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آماده بازدید، بازدیدکنندگان است و سرمایه گذاران و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان به سالن شماره چهار غرفه شماره ۹ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار