Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@15:34:05 GMT

طارمی دلیل انتخاب پورتو را گفت

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۴۶۸۵

طارمی دلیل انتخاب پورتو را گفت

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو گفت: بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ پیشنهادات زیادی داشتم ولی اجازه جدایی از تیم الغرافه قطر را ندادند.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره انتخاب تیم پورتو گفت: من پیشنهادهایی از بنفیکا و اسپورتینگ داشتم، اما پورتو را انتخاب کردم زیرا پورتو تیم بسیار قدرتمندی است و در ایران هم مشهورتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشتر طرفداران من می‌گفتند به پورتو بروم. فصل گذشته که تمام شد و من جزو بهترین گلزنان بودم ترجیحم پورتو بود. فکر می‌کردم اگر بتوانم به پورتو بیایم می‌توانم بهتر از ریوآوه خودم را نشان بدهم چون فرصتهای بیشتری خواهم داشت.

مهاجم ایران تاکید کرد: پورتو قهرمان است، در لیگ قهرمانان حضور دارد و جامهای زیادی بدست آورده است.

بیشتر بخوانید:

طارمی با اختلاف بهترین بازیکن میدان شد

طارمی افزود: همیشه به بازی در اروپا فکر می‌کردم. می‌توانستم زودتر بیایم، اما با مشکلاتی روبرو شدم. رویای من همیشه اروپا بود. وقتی در قطر بودم، بعد از جام جهانی ۲۰۱۸، پیشنهادهای زیادی داشتم اما اجازه جدایی ندادند. بعداً، وقتی بازیکن آزاد شدم، شاید می‌دانستم که دیگر بهترین زمان برای آمدن به اروپا نیست، اما می‌خواستم شانسم را امتحان کنم و ببینم آیا می‌توانم پیشرفت کنم. می‌خواستم کیفیت خودم را بسنجم.

وی تصریح کرد: برای بازیکنان ایرانی بسیار دشوار است که زودتر کشور را ترک کنند. سپس من به ریو آوه رفتم، یک فصل عالی را پشت سر گذاشتم و وقتی آنجا بودم، با خودم گفتم: اینجا می‌توانم بهترین باشم، من به خاطر می آورم که می‌توانم دورتر بروم. من همه کارها را کردم تا در ریوآوه حرفه‌ای باشم و سپس به اینجا آمدم.

مهاجم پورتو در پایان گفت: ما برخی امتیازات را از دست دادیم زیرا حضور همزمان در بسیاری از مسابقات دشوار بود، اما من معتقدم در آینده به جایگاه خود خواهیم رسید.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو بنفیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟

به گزارش خبرآیلاین، هر روز صبح چه کارهایی می‌کنید؟ برای سرحال شدن می‌دوید و بعد دوش آب سرد می‌گیرید؟ پیش از بیرون آمدن از رختخواب سه بار زنگ ساعت را خاموش می‌کنید؟ هر کس روز خود را به نحوی شروع می‌کند اما ویدیویی در تیک تاک که می‌گوید همه باید بخشی از مناسک صبحگاهی را شکلی مشخص انجام دهیم، بارها دیده شده است.

آنا پترسون از اسکس، درمانگر دندان است. (از کارکنان بخش بهداشت و درمان که برخی کارهای ساده‌تر دندانپزشکی را انجام می‌دهد) پترسون در ویدیویی که در صفحه کاری‌ خود در تیک‌تاک منتشر کرده است می‌گوید که هرگز نباید دندان‌ها را بعد از صبحانه مسواک زد، بلکه همیشه پیش از آن باید این کار را انجام داد.

به گزارش همشهری آنلاین، او در توضیح این مسئله به دنبال‌کننده‌های (فالوئر) خود می‌گوید: «برای این توصیه‌ام دو دلیل دارم: وقتی صبحانه می‌خوریم، دهانمان اسیدی می‌شود. اگر دندان‌ها را پس از صبحانه مسواک بزنیم، در واقع دندان‌ها را بیشتر به این اسید آغشته می‌کنیم و این باعث از بین رفتن مینای دندان‌ها می‌شود. ضمنا مسواک زدن پیش از صبحانه از دندان‌ها در برابر غذایی که می‌خواهیم بخوریم محافظت می‌کند.»

رهنمودهای او توصیه شرکت خمیر دندان «کولگیت» را که اعلام کرده بود مسواک زدن پس از خوردن غذا «گاهی» بر مینای دندان اثر منفی دارد، تایید می‌کند.

شاید این خبر آن دسته از افرادی را که گمان می‌کردند مسواک زدن پس از صبحانه بهتر است زیرا دندان‌ها را از شر بقایای غذایی که خورده بودیم خلاص می‌کند، غافلگیر کرده باشد.

در بخش نظرات این ویدیو یکی از دنبال‌کنندگان نوشته‌ است: «همه دندان‌پزشکان با این حرف موافق نیستند. بعضی از آنان می‌گویند اگر مسواک زدن ۳۰ دقیقه پس از خوردن یا نوشیدن باشد، ایرادی ندارد.»

گروه بهداشتی بوپا نیز اعلام کرده است که اگر می‌خواهید پس از غذا خوردن مسواک بزنید، بهتر است دست‌کم یک ساعت صبر کنید تا بزاق فرصت داشته باشد اسیدهایی را که غذا در دهان ایجاد کرده است، خنثی کند.

در تارنمای سازمان ملی خدمات بهداشتی در مورد مسواک زدن پیش یا پس از صبحانه رهنمود خاصی داده نشده است. در این تارنما توصیه شده است برای حفظ بهداشت دهان و دندان همواره دو بار در روز، هر بار حدود دو دقیقه، دندان‌ها را با خمیردندان فلورایددار مسواک بزنیم.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900363

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟