Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حدادی برای ادامه تمریناتش به آمریکا می رود

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد سفر به آمریکا برای پیگیری تمرینات خود بیان کرد شرایط برای من در اردوی خارج از کشور بسیار سخت است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، احسان حدادی که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده است، قصد دارد برای ادامه روند تمرینات خود فردا(سه‌شنبه) راهی آمریکا شود تا زیر نظر  مک ویلکینز تمرین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از انجام عمل جراحی خارپاشنه خود در آلمان، مدتی در جزیره کیش تمرین کرد و در ادامه هم به آمریکا می‌رود. 

حدادی در گفت‌گویی با روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی در مورد سفر به آمریکا گفت:

 علی‌رغم میل باطنی برای پیگیری ادامه تمریناتم به آمریکا خواهم رفت، زیرا به واقع در ایران تمامی شرایط و امکانات مناسب را برای تمرین کردن دارم اما متاسفانه به خاطر اینکه مربی من (مک ویلکینز) ۷۰سال سن دارد و در شرایط فعلی که ویروس کرونا همه دنیا را در بر گرفته است، امکان سفر به ایران را ندارد،  به همین دلیل  مجبورم که به آمریکا بروم تا بتوانم زیر نظر ایشان تمریناتم را ادامه دهم.

او افزود: 

باید به این نکته تاکید کنم که شرایط برای من در اردوی خارج از کشور بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود زیرا در آنجا من باید در یک اتاق کوچک آن هم با وجود یک هم اتاقی زندگی و تمریناتم را پیگیری کنم، اما در ایران می‌توانم در یک محل مناسب و با شرایط ایده‌آل تری زندگی و تمرین کنم.

حدادی همچنین گفته که امیدوار است در المپیک بین ۶۷ تا ۶۷.۵ متر پرتاب کند و مدال المپیک بگیرد.

اخبار داغ 

پژمان جمشیدی برنده سیمرغ بلورین اخلاق شد! دستور رییس قوه قضاییه به دادستان علیه رییس هیات مدیره استقلال تتوی بدن خانم پرستار تهرانی آخر خط بود / خانه مجردی الهام دور از چشم شوهرش! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران روی کین: اگر نمی خواهید با منچستر قهرمان شوید به یک تیم میانه جدولی بروید داستان اولتراها؛ اهلاوی، گروه طرفداران الاهلی مصر؛ ردی از خون بر تاریخی که با افتخار آغاز شد و به انقلاب رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟

یک رسانه یونانی از احتمال زیاد ماندن احسان حاج‌صفی در آاک آتن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم
  • دلار با کاهش تنش‌های سیاسی برمی‌گردد/ عده‌ای برخلاف منافع ملی بازار ارز را بهم می‌زنند
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم