Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: آمریکایی‌ها باید مواضع‌شان را تغییر دهند تا شرایط برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام فراهم شود.

سید کمال خرازی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره برجام اظهار کرد: مواضعی که ایشان گرفتند دقیق و مناسب بود. اگر قرار باشد بدون اینکه تحریم‌ها برداشته شود وارد برجام شویم یا گفت‌وگویی انجام شود، میدانی برای چانه زنی و باج‌خواهی باز می‌شود، از این رو اول باید تحریم را بردارند و به شرایط قبل از تحریم بازگردند و بعد از آن ما تعهدات‌مان را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره واکنش جو بایدن به این که تحریم ها قبل از بازگشت ایران به برجام برداشته نمی‌شود، گفت: موضع ما مشخص است و رهبری آن را اعلام کردند. ما عجله ای نداریم. سیاست کشور بر خوداتکایی استوار است. لازمه عزت کشور این است که ابتدا آنها به برجام برگردند تا ایران هم در قبال بازگشت آنها به تعهداتش بازگردد.

خرازی در پاسخ به این پرسش که چرا آمریکا برای بازگشت به برجام تعلل می‌کند؟ گفت: باید وقت داد و صبر کرد دید چه اتفاقی می‌افتد. موضع ما روشن است، این آمریکایی‌ها هستند که باید موضع‌شان را تغییر دهند تا زمینه هرگونه بازگشت طرف‌ها به برجام فراهم شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 ایران و آمریکا برجام کمال خرازی جو بایدن تحریم ایران تحریم های ایران بازگشت آمریکا به برجام جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود،  آزادراه پردیس – تهران در محدوده تونل شماره یک و  آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های ینگی امام کمال شهر و مهرویلا حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود:در آزادراه کرج – قزوین محدوده کمال شهر، ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز ترافیک نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور ادامه داد:در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کردستان، لرستان و کرمانشاه بارش باران اعلام شده است.

شیرانی به رانندگان هشدار داد در روزهای بارانی، از سرعت خود بکاهند و فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.  

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین